دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ
اول دلم فراق تو را سرسری گرفت...


۱. بس که بد می گذرد زندگی اهل جهان
مردم از عمر چو سالی گذرد عید کنند!

۲.« اگر عمری باقی باشد
طوری از کنار زندگی رد میشوم
که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد
نه این دل ناماندگار بی درمان! ..»

۳.
نظر من تابعی از نظر مردم نیست!
اگه همه ی اینهایی که امروز موافق من نظر دادن
یه روز مخالفم باشن ( کما اینکه خیلی هاشون بودن)
برای من فرقی نمی کنه.

مرحوم مدرس یه روز توی مجلس با شعار «مرگ بر مدرس»
طرفداران رضاخان مواجه میشه. بعد میره پشت تریبون میگه‌ :

اگه همه ی دنیا هم بگن - مرگ بر مدرس-
من تنهایی می ایستم و می گم :
زنده باد مدرس

۴. به یکی میگن با «ماهیچه» جمله بساز . میگه :
خر پیش ما هیچه!
۸۶/۱۲/۲۷

نظرات (۴)


حرفها دارم ... اما بزنم یا نزنم ؟
با توام , با تو ! خدا را ! بزنم یا نزنم ؟
همه ی حرف دلم با تو همین است که >
چه کنم ؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم ؟

این روزها که می گذرد ,
شادم .
شادم که می گذرد ,
این روزها , که می گذرد , ...

بیا که بار دگر گل به بار می آید
بیار باده که بوی بهار می آید
دل چو غنچه ی من نشکفد به بوی بهار
بهار من بود آن گه که یار می آید
سلام:
اگه نظر دیگران برات مهم نیست پس چرا می نویسی که نظر دیگران برات مهم نیست. چیزی که مهم نیست خب نیست دیگه. دیگه چرا میگی؟
« نظر من تابعی از نظر مردم نیست...»

مگه میشه نظر مردم مهم نباشه؟
به هر صورت با نظر من مملکت نمی گرده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی