دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ
۱. شاعری را گفتند :
چه رنگی رو بیشتر دوست داری؟
گفت : جیوه ای رو. چون رنگ آینه اس!!!

۲. سید عطاء لله مهاجرانی به پاپ فرمودند:
دم خروست را باور کنیم. یا قسم حضرت عباست را !

۳. پاریس که بودم یه مهمونی بود
یه سری ایرانی هم بودن که همه دور یه میز نشسته بودیم.
یه ایرانی با غیرت اومد کنارمون و خیلی محترمانه عذر خواست که:
-من ترجیح میدم با خارجی ها بشینم
چون فرصت نشستن با ایرانی ها همیشه بوده و هست
و من می خوام با فرهنگ های مختلف آشنا بشم!-
منم با لبخند بهش گفتم :
البته ایرانی ها هم از فرهنگ های مختلفی هستن!

۴. زن باید مثه ملکه ی انگلیس باشه!
تمام جواهراتش کلکسیون جواهرات بقیه اس!

میگن : آنچه خوبان همه داشتند- تو یکجا داری!
۸۷/۰۱/۱۹

نظرات (۱)

بسیاااااار یادتان کردم کنار آن بارگاه ملکوتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی