دل آرام



بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

ربنا علیک توکلنا و الیک انبنا و الیک المصیر...



خدایا !

از لبخند مومنانه ای که نازل کردی ممنونم!
قول میدهم دیگر به خنده های احمقانه بر نگردم...!

چقدر تشنه ی طعنه بودم...طعنه هایی از این دست.
هیچ فکر نمی کردم اینقدر آدم های احمق برای زندگی لازم باشند!
تازه می فهمم چرا سید می گفت :
شیطان چون نقش قالی کرمان
شکفته و شاد است..!

۱. شکرها داریم زین عشق ای خدا...
لطف های بی نهایت می کند!

۲. ربنا لا تجعلنا «فتنه» للذین کفروا ..

ممتحنه - آیه ی پنجم.

هانتینگتون می گوید : قرن آینده برخورد تمدن اسلام و غرب است.
امام (ره) می گفت :

من با اطمینان می گویم ، اسلام ابر قدرت ها را به خاک مذلت می نشاند!

۸۷/۰۱/۲۸

نظرات (۱۱)

به نظرم امروز یه روز خاص بود!
این حرف ها رو بخونین‌:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8701280638

۱) من این حرف ها رو عین واقعیت میدونم و
رئیس جمهور رو تجلی اراده ی  همون قشری میدونم
که امام ره می گفتند که :
این پابرهنه ها هستند که ولی نعمت ما هستند
اگر اینها نبود ما یا در حبس بودیم و یا تبعید..

۲) هر کی دلش می خواد خوشش نیاد.
اما من حاضرم جانم رو هم برای آرمان های رئیس جمهور بدم.
و به نظرم معنای دقیق انقلاب اسلامی در همین
حرف هاست.

خیلی وقته از خیلی ها دیگه حرف از مستضعفین و این ها رو
نمی شنویم. بهانه ی خوبی هم دارن. میگن اگه برای
یه روستای دور افتاده تاسیسات آب شیرین بزنین
این سرمایه برگشت ناپذیره و باعث تورم میشه.
این حرف درسته.
با این حرف نمیشه سر مستضعفین برید!

۳) من دلم نمی خواد ایران . انگلیس و فرانسه بشه.
من به پیشرقت به هر قیمتی معتقد نیستم.

من روزی نیست که تاسف نخورم بر سال های گذشته ام
که چطور بی خیال می نشستم در پایتخت و به شهر و
کشور ( که همون شهر شده بود!) فکر می کردم یا
فکر نمی کردم.

ما از مردم غافل بودیم...

حالا لااقل خیالم راحته. هیچ کس. حتی دشمن هم
نمیتونه بگه که رئیس جمهور از رنج مردم ناراحت و برآشفته نیست.


بذار صدای روشن فکرهای غرب زده و
سرمایه داران دولتی! هر چی می خوان بگن/

من یادم میاد روزی رو که همه توی یه هواپیمای خصوصی
تهران کیش هم جا نمی شدن!

من دلم نمی خواد ایران . انگلیس و فرانسه بشه.
ژاپن و چین و ... کره ی جنوبی چی ؟

به نظر من ایراد ما اساسی تر از این حرفاست .



تو فیلم حاجی واشنگتن یک تکه هست که به نظرم خیلی جالبه :
اونجا که مستر پرزیدنت سابق میاد که یه مشت پسته از حاجی بگیره !
اشک حاجی !!!

این اخلاق و فرهنگ به نظر من در هممون درونی شده.

مشکل عدم حس امنیت ملت در همه ی اقشار یک طرف . مشکل خلق و منش ملت در حالت امنیت خاطر و عدم آن هم هست .

امام می گفت "ما برای توسعه اقتصادی قیام نکرده ایم"
و اینها میگن "هدف تمام تحولات اجتماعی توسعه اقتصادیست"

امام می گفت ؛مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولین را به خود مشغول کند خطری بزرگ به دنبال دارد..."

.
به نظر من هم ایراد ما اساسی تر از این حرفهاست
چون مردممون هنوز نفهمیدن که
"اسلام برای نجات مستضعفین آمده"

فرق ژاپن و چین و کره با انگلیس و فرانسه اینه...
انگلیس و فرانسه از غارت طلای هندوستان و
نفت خاورمیانه و برده های سیاه پوست آفریقا
شدن انگلیس و فرانسه
اما ژاپن و چین و کره با سرمایه خودشون یعنی سهم مستضعفینشون
و به بردگی کشوندن مردم(برده های زردپوست) به اینجا رسیدن..
به نظر من کار انگلیس و فرانسه خیلی اخلاقی تر بود
که از مردم کشور خودشون به عنوان سوخت چرخهای توسعه
استفاده نکردن...

اما مشی اسلام هیچ کدوم اینا نیست
به تعبیر قران، اسلام به مستعفین منت گذاشته و به اونا
عزت و مکنت و منزلت داده و وارث زمینشون میکنه...

فدای جان.. این کمترین متاع...وظیفه ست
و حتما سوال خواهد شد
که
"ما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین....!؟"

من معنی مستضعف و برده رو نمی فهمم .
میگه اسلام یک دین جهانی است. میگه کلام خدا منحصر در مکان نمیشه. ترس تو لونه دشمن نفوذ کرده وقتی می بینه صدای عدالت خواهی در همه دنیا طنین اندازه شده. وقتی کلام خدا وقتی اسلام محمدی آرام و نرم نرم همه جهان را در بر می گیره. وقتی عرب مسلمان به جمهوری اسلامی ایران رشک می ورزه. وقتی پاکستانی و اردنی و  فلسطینی خواب یک سردار مستقل رو می بینه. وقتی مردم جهان معنای آزادگی و استقلال رو می فهمند . معنای پایمردی. معنای استقامت و شهادت معانی مقدسی میشه.
یک جا یکبار گفته بودم که جمهوری اسلامی بزرگترین هدیه خداوند به مردم ایران در این چند قرن اخیر بوده که حفظ این هدیه الهی شعوری می خواهد که باید از خداوند بخواهیم آن شعور را هم از رحمت بی دریغش نصیب ما بکنه.
ای ایران!
ای وطن من!
سرزمین محبوب من!
چی داره به سرت میاد؟!
http://jahannews.com/pages/view.php?id=26762



be nazare man ke ziadi sadast.
زدی تو خط نوشتن کازانتزاکیسی؟؟! :دی

( خدایا از جام زهری که امروز به من دادی سپاسگزارم ! :)
حضور خلوت انس است و دوستان جمعند
وان یکاد بخوانید و در فراز کنید
کدام جمعه می آیی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی