دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

سر به دیوار غمت می گذارد دل ...




۱. اهل قرص خوردن نیستم..البته به شما ربطی نداره
خود حضرت عزرائیل واقف هستن به موضوع..

۲. بهترین راه سرگرم کردن خیلی ها
گوش کردن به حرف های آنهاست!

-یه آدم معروف-

۳. آلبر کامو می گوید :
من وقتی دستم به هیچ کاری نمی رود
به دموکراسی فکر می کنم !

۴. سرم درد می کند..
اما دلم نمی خواهد اوقات خودم را تلخ کنم
با این درد سر های همیشگی.

روزگار آدم عجیبی است
هیچ وقت نمی شود دستش را خواند
یعنی اگر هزار بار هم زخمت زده باشد
و با تمام وجود حس کنی که دیگر
جایی برای درد جدید نداری..
روزگار نشانت می دهد.

مشکل خیلی ها این است که می خواهند
مشکلات را حل کنند.
مشکلات را باید بی خیال شد
نباید حل شان کرد
چون اگر بر فرض حل هم بشوند
وقت مرگشان .  بچه ای
با استعداد تر از خودشان به دنیا می آورند!

۵. به دوستی می گفتم .. فکر کنم توی
ایران فقط داره به شمع ها خوش می گذره!

۸۷/۰۵/۲۰

نظرات (۲)

کاش همه مشکلات رو می شد بی خیال شد چون بعضی وقتها بی خیالی خودش یه مشکل بزرگتر!
کجا به شمع ها خوش می گذره هم قدشان کوتاه می شه هم گرمای مضاعف هم متهم به آلوده کردن محیط زیست و سرطان و نوع تقلبی و .....کاشکی شمع بشوی و بفهمی همه چیزها را نبایدعرفانی! نبینی. پروانه دریا صحرا شمع همه تاریخ مصرف دارند برای دل امثال شما که خنک بشود آخرکار هم با منت اشکی بریزی.
موید و مسرور باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی