دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ
داشتم امروز به بچه ها می گفتم :
من هیچ ربطی به کوروش و اون کتیبه ی باحالش ندارم.
...
دختر یزدگرد سوم رو هم از مسلمون ها با فرهنگ تر نمی دونم!
و هیچ منشوری هم جز بر مبنای حقوق اسلامی برای بشر قائل نیستم!

مشکل مردم ما ، نظام و دولت و اینها نیست.
مشکل مردم ما خودشون هستن.
ما به نحو عجیبی از هم متنفریم...
و به طور معجزه آسایی می تونیم تقصیر ها رو گردن یکی دیگه بندازیم.

اصلا به من چه که حافظ در شعرهایش پارسی را پاس نداشته
یا شاملو که عطار را -پشه زاهد- و فردوسی را -سواد نگرفته- می دانسته و
با اعتماد به نفس کامل اشعار حافظ را به طرز فاحشی اشتباه می خوانده..

ما آدم هایی شده ایم ذاتا اهل توجیه..
هر ایرادی هست از بقیه است!!!


پ.ن : به آخرین نفری که یه بار دیگه بگه « یه تکه کاغذ پاره»
یه جایزه ی نفیس اهدا میشه!

پ.ن : من هر چی بشم. نوکر ملت نمی شم!

این سزای آدمیه که موفقیت رو بیشتر از حقیقت دوست داره..
۸۷/۰۵/۲۲

نظرات (۶)

یه تکه کاغذ پاره
خوشحالم که می بینم هنوز می نویسی.
تا زمانی که دوست داری و خدا صلاح می دونه پایدار بمونی عزیزم.
منتقدان من، اگر مرا ببینند که دارم
،بر روی آب رودخانه تیمز راه می‌روم
خواهند گفت: دلیلش این است که شنا بلد نیست!
!
مارگارت تاچر ...
به به :دی

ولی من با منتقدانم توی تیمز شنا می کنم :دی
منتقدان راه می روند.....
یکی از خوشبختی های من توی زندگی همیشه
این بوده که ... هر کسی که به من فحش میده
اشتباها آخرش یه فحش هم به خودش میده..

پ ن. دکتر شادی زاده یادش به خیر. به راک میگفت :
رک!

بعدش میگفت که : رک باشین!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی