دل آرام



بایگانی

Unknown

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ
The tragedy of life is what dies inside a man while he lives.

Albert Schweitzer



۱. دردمندیّ من سوخته ی زار نزار

ظاهرا حاجت تقریر و بیان این همه نیست...


۲. 
احساس این اتوبوس هایی را دارم که رویشان نوشته اند :

لطفا مرا بشویید...

۳. سه شنبه دارم بر می گردم ایران.


۴. این روزها خوب می فهمم به قول حافظ که مدعی
هیچش هنر نبود و خبر نیز نداشت..

۵. به شانس معتقد نبود . به بد شانسی چرا ...

۶.  به نیم بوسه ، دعایی بخر ز اهل دلی...
۸۷/۰۶/۰۹

نظرات (۹)

۰۹ شهریور ۸۷ ، ۱۳:۰۷ سه شنبه بخوان
خوش آمدی!
۲.مگر اونجا هم کم آبی اه.....
به قول سید :

و حالا در این قحطی آب و احساس
دلم را کجا .. مثل دستم بشویم!
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8706101187

پ.ن : فوق لیسانس آقا هم قلابی از آب در اومده :دی

پ.ن : نت اینجا کشیک بودم ببینم کی از وزارت کشور
اومده بود دفتر دانشگاه آکسفورد در لندن!!!‌ :دی

پ.ن : این عوعوی سگان شما نیز بگذرد...
شمارش نداره
همه چیز قلابیه
وقتی ماهی ها دنبال کرم میگردن،
بالاخره این وسط بعضیا هوس میکنن قلاب بندازن
حق دارن خوب..
:مرداد
اوه نه..
: شهریور !
تاریخ رو گم کردم یه لحظه.
من کیم ؟ اینجا کجاست؟ شما؟
واعظان که.....
قرار بود برویم داخل خانه در رامحکم ببندیم این فارسنیوز و دوسه تا پ.ن چی بود!
سلام محمد خان...
خوشحال شدم داری میای ایران
نمی دونم چرا...:دی
ولی دعا می کنم روزگارت خوش باشه
رمضان هم داره شروع میشه...با اینکه یادت نمی مونه ،مارو هم دعا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی