دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

یا رحمان...



درست چند دقیقه ی دیگر باید پرزنت نهایی را بدهم
انگار همین دیروز بود که ..
من جاده ی پنجاه و پنج دقیقه ای درایتون را با تمام
نغمه ها و زمزمه ها و ذکرها تنها می گذارم.
تا روزی برایم گواه باشد..

این نمازهای آخر چقدر سخت است.
باز هم خدا به من لطف کرد که برگردم..
و باز هم از همیشه دستم خالی تر ..

صدای نازنین ناصر عبداللهی .. :

از من نپرس با تو بمونم
تو هیچی از من نمی دونی
اگه بگم راز دلم رو

تو هم کنارم نمی مونی..

۸۷/۰۶/۱۱

نظرات (۷)

سلام
وب جالبی داری خیلی خوشم اومد.
یه سر به منم بزنی خوشحال میشم.
بای
یه خاصیت خیلی خوبه من اینه که
مستقل از baggage allowance همیشه
دقیقا ۲۰ کیلو اضافه دارم!

پ.ن : قابل توجه متخصصین لاغری
و رژیم!

پ.ن : خیلی بستگی به این داره که
اون آقاهه که گذرنامه ها رو چک می کنه
چقدر مهربون باشه . ممکن سحری رو
در خدمت خدمه ی پرواز باشیم!

پ.ن : آقای قالی زاده . این دفعه رو بی خیال
ما باش..
التماس دعا تو این روزای مبارک
۱۲ شهریور ۸۷ ، ۰۴:۲۴ امروز ( سه شنبه)
خوش اومدی؟ یا نه هنوز؟!
خیلی خیلی خیلی التماس دعا
محمد تو اینجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گر حال دل‌م بی‌تو چنین می‌گذرد..پس وای دلم..وای دلم..وای دلم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی