دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ

 « ز پا افتاده ای در نیمه راهم

نمی دانم از این دنیا چه خواهم... »



پ.ن : نوشابه ی گاز دار خواهد دل من!!!

پ.ن : قبلا فکر می کردم آدم باتجربه
یعنی آدمی که در موقعیت های یکسان
رفتار های مشابه از خودش نشون بده..

اما به نظرم این تعریف آدم احمقه.
آدم با تجربه همیشه برای روزگار یه surprise تلخه!

پ.ن : مشکلات را نباید حل کرد
دردها را نباید به کلی برطرف کرد.
فقط باید جلوی پیشرفت شان را گرفت.
روزگار جیب آدم را از دردها خالی نمی گذارد
فرضم که این یکی را حل کنی
دو تا بهترش را برایت می سازد.

پ.ن : نه من نوکر مردم هستم و نه مردم نوکر من!
و یک ذره هم اجازه نمی دم که اکثریت
به بهانه ی «توده» بودن حق اقلیت را ضایع کنن.

پ.ن : به قول سید :

بادهای سر به زیر
دستی به شانه ی دریا نمی کشند...

۸۷/۰۷/۲۹

نظرات (۷)

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالتان خوب باشد
و مثل همیشه موفق وپا بر جا
اوینار  به روز شد .-.-.-. منتظر حضور سبز و نظرات سازنده و دلگرم کننده شما هستم
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
همیشه این گونه بوده است. کسی را که خیلی دوست داری زود از دست می دهی. پیش از آنکه خوب نگاهش کنی مثل پرنده ای زیبا بال می گیرد و دور می شود. فکر می کردی می توانی تا آخرین روزی که زمین به دور.................
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
این ایده ی آبی، قرمز و .. اینها من رو یاد فیلم های کیشلوفسکی میندازه ! .. به حق که تاثیرات فرانسه روی بلاگ شما کاملا مشهوده!  :دی ..
پی نوشت ها را دوست داشتم علی الخصوص:
پ.ن : مشکلات را نباید حل کرد
دردها را نباید به کلی برطرف کرد.
فقط باید جلوی پیشرفت شان را گرفت.
روزگار جیب آدم را از دردها خالی نمی گذارد
فرضم که این یکی را حل کنی
دو تا بهترش را برایت می سازد.
 در ضمن:
جالبه که بالاخره یه رد پا از برادرتون پیدا شد...؛این بالا رو می گم...؛
من بهشون میگم ..............................سکوت.:دی
این فقط برای مچگیری بودا...؟!
همین که اینجا هم سکوت!!!!!:)
:دی کیشلوفسکی پیشکش . بچه ها ما رو بردن کارامل.
به صورت مار از سینما زدیم بیرون!

یه چند خط کامپلیمنت خواهرانه دریافت کردم
گفتم تو هم بخونی یه کم بخندی :دی

y the way, have I ever told ur the funniest guy I've ever met?
I repeatedly ask u about ur news, u havent given me any :( is it one of these questions that has not to be answered?
تنها کسی که خوب مرا درک می کند

یک روز عاقبت دیار مرا ترک می کند
دوغ گاز دار خواهد دل من!!! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی