دل آرام



بایگانی

السلام علیک حین تقوم..

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

In a train i am

A mere train on a spring day following it’s predefined route  carrying passengers from different horizons to a single destination.I am sitting in a corner  enjoying a rare glimpse of sunlight passing through a thick layer of cloudsI start to think about life and how close it is to the fate of that train
It speeds up towards its 
destination  only to stop at few stations

  


قطار می رود 
تو می روی
تمام ایستگاه ها می رود...

پ.ن : اصولا از مراسم رفتن بدم می آید..حالا به هر بهانه ای
دلم نمی خواهد رسمی باشم. از رسمی بودن بدم می آید.
به هر صورت..دقیقا دو سال پیش، به اصرار حسین ، مراسمی را که
سفارت به مناسب سالگرد پیروزی انقلاب گذاشته بود ، رفتم.
البته خوب می دانستم آدم های آنجا اهل این حرف ها نیستند
اکثرا بستگان دسته دیزی بعضی ها بودند
که فقط ادای انقلابی بودن را در می آوردند
و اصولا حال به هم زن بودنشان
تنها چیزی است که از آنها در خاطرم مانده است.
در هر حال..آدم ها همان هایی بودند که حدس می زدم
رنگ و وارنگ و ..فضا بیشتر شبیه مجلس عروسی بود
و آدم هایی که مدام احمقانه قهقهه می زدند.
(از حق نگذریم ، گریه هایشان را هم دیده بودم.. 
 با خنده شان زیاد فرقی نداشت!)

کنجی نشسته بودم که شخصی آمد و خودش را رضا معرفی کرد
فارسی اش در جمله به اندازه ی کافی لهجه داشت
اما تلفظ هر کلمه اش خیلی خوب بود.
رضا فرشته..حالا اسم اصلی اش را خدا میداند
چهره ی نورانی ای داشت. چند بار هم
ایران آمده بود و خوب ایرانی ها را می شناخت.
حالا من کمی کمتر عبوس بودم .هر چه بیشتر سکوت می کردم
او بیشتر می گفت و رسید به اینجا و دستم را گرفت که
« من حضور امام عصر(ع) را هر لحظه و هر جا حس می کنم»
و بعد ساکت شد و دیگر نگفت..

پ.ن : از حضرت آیت الله بهجت نقل شده که در
حرم شریف امام رضا (ع) ، صدایی در میان جمعیت
خاندان نبوت را یک به یک سلام می دهد تا
نوبت به امام عصر(ع) میرسد و سکوت می کند..

این عکس برایم بیشتر نقل این است که :

باید که جمله جان شوی ، تا لایق جانان شوی...

*
written by Reza F

۸۷/۱۱/۲۷

نظرات (۶)

مرا روزی مباد آندم که بی‌یاد تو بنشینم...
..

salam mb joonam
sedaye ghatar eentorie...
choo choo choo choo choo cho yoovayooooo
een akhari sootesh bood
http://301040.blogsky.com
dooset daram!
...کی رفته ای ز دیده که پیدا کنم تو را؟
راستی در این روزها اگر امامزاده صالح رفتید برای همه آنهایی که نمی بینید و نمی شناسید دعا کنید، خیلی عجیب جواب میدهد!!!
از نظر یه مهندس نفت...بعضی ها +C5
هستن..نیاز به جدا سازی ندارن..
خود به خود ته نشین میشن~

و الله که شهر بی تو مرا حبس می شود ...
چه آش رشته ای
چه نمازی
چه ... :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی