دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

من و تو را
دگر همین
طاقت بی ترانه بس..
ز عشق هم
دگر همین
آتش بی بهانه بس..


الهی لا تودبنی بعقوبتک

و لا تمکر بی فی حیلتک..

پ.ن : حالا خوب می فهمم یعنی چه که
سید می گفت :‌ ثانیه های نامی حسرت..
از دور شاید درست معلوم نیست
اما تو که میدانی از هر لبخندی
-هر چند ناممکن-
سراغ تو را می گیرم
و روی هر آتشی
دست تو را لمس می کنم..

دروغ چرا...
در این همه قنوت
بین دست های من
تو بودی
و انگار نمی دانستم..

از تو هرگز..
ولی از خود
نا امید شده ام دیگر..

۸۸/۰۱/۱۸

نظرات (۷)

شعر بالای عکس قشنگ بود فقط اونو خوندم
پیش ما بیا
بود و نبود من از دست رفته است...
باری، مگر تو دست برآری به یاری ام

و اذا سئلک عبادی عنی فانی قریب
امروز سه شنبه بود...
اما گویا یادش رفته بود تلخی یه سه شنبه ها رو بگیره ...
حیف شد دل من یادش بود ...
):
salam.
seshanbe bood,
ghabool daram
http://301040.blogsky.com
یکی یه جایی دلش خاکستر شده
یکی بغض راه گلوشو بسته
یکی
یه جایی
دلش
تنگه
یکی یه جایی ابر شده
می باره
می باره ..
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=26754

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی