دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

گل چه پایان قشنگی دارد..



دلم گرفته است و چراغ ها همه خاموشند..
و گل ها به نازکی..قدم به قدم.. جدایی را فریاد می زنند..
و ردپای تاریک گذشته را به یاد می آورند
..
و اگر دست تو نباشد
دوباره غرق می شوم در گرداب های شوم..

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء..

الهم انی اتقربک الیک بذکرک
واستشفع بک الی نفسک..

-------------------------------------

پ.ن : عین القضات می گوید:

دریغا مردم در بند آن نیستند که چیزی بدانند
بلکه در بند آنند که خلق در ایشان اعتماد کنند
که عالم اند

۸۸/۰۳/۱۲

نظرات (۶)

فهمیده ام که بزرگ ترین عبادت..صبر است..

الَّذِینَ آمَنُواْ وَ تَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» (رعد/28)
«آنها (توبه کنندگان) کسانی هستند که ایمان آورده‌اند و دلهایشان به یاد خدا مطمئن (و آرام) است آگاه باشید! تنها با یاد خدا دلها آرامش می‌یابد.»
خداوند به شما صبر دهد :)
به نظرم خیلی اتفاقی یه نفر بدجوری داره چوب لا چرخ من می کنه. من فقط با صاحب اینجا طرفم دیگه؟ خواهش می کنم کسی جوگیر نشه. بذارید کارمونو بکنیم... اینجا دو نفر با نام ... نظر می ذارن. امیدوارم جناب MB اینو متوجه شده باشن. من به اندازه کافی دردسر دارم که نخوام دنبال دردسر جدید بگردم...
دلم از بعضی عالمای گمنام و بعضی جاهلای عالم نما گرفته... دنیا داره وارونه می شه...
خدایا خودت ما رو از غرور به خاطر داشته ها و نداشته هامون حفظ کن به خصوص در علمی که به ما عطا می کنی...
سلام
آقا اینجا چه خبره؟!
یه سری لینک گذاشتم تو وبلاگم بیاین ببینین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی