دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

دلم بر شاخه ی یاد تو پیچید ..



پ.ن : مدام این روزها زمزمه ام شده است که : و اذا النجوم انکدرت..

«من از خود خدا..اینجوری اش را خواسته بودم.
عین همین را..
جوری که -وحشی و حرامی- دوره ام کرده باشند
و تک و تنها باشم
مثل مولا..
به قطع الوتین »

رضا امیرخانی

پ.ن : من بر آنم که سکوت مریم از انجیل و تورات آسمانی تر بود..
و یاد گرفته ام که ..

ان الله یدافع عن الذین آمنوا..

من برای شما..برای تنفری که روز به روز در آن ورزیده تر می شوید
هیچ آیه ای محکم تر از سکوت... نخواهم آورد.

لنا اعمالنا و لکم اعمالکم..
۸۸/۰۳/۲۱

نظرات (۱۷)

حاجی گفتی که تو به هر کی رای دادی رقیبش رای اورده آخر! دمت گرم حاجی، پس این دفعه با تمام قدرت به الف نون می شه رای بدی؟ :دی
خیلی زیبا بود...
باز چی شده؟
این دل که باز داره می ترکه...
این نیز بگذرد... خدایا خودت کمکمون کن...
همین که باد
بیاید و بگذرد
از کنار پنجره ام
با بویی
یا آوازی دور
مرا بس
از این همه باد های جهان
لنا اعمالنا و لکم اعمالکم
سلام علیکم
لا نبتغی الجاهلین..
سلام قول من رب رحیم
به قول شاعر :

باده از خون رزان است..
سلام من واقعا الان هیجان زدم ... دکتر احمدی نژاد 24 میلیون رای اورد... مردم ایران فوق العادن بی نظیر بیش از 80% شرکت کردند...
به نام سلام
دکتر احمدی نژاد تا الآن ۱۹ میلیون و خرده ای رای آورده...
این یعنی دنیا دنیا مسئولیت...
بسم الله الرحمن ارحیم

اذا جاء نصرالله و الفتح .
و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا .
فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا .


پ.ن:ولله الحمد ، الحمدلله علی ما هدینا...
من خوشحالم...
البته نه به اون علتی که بقیه خوشحالن!
من خوشحالم..فقط به این دلیل که بعضی ها خوشحالند!!!
اذا جاء نصرالله و الفتح... خدایا شکر..هزاران بار شکر..
Inshala hameye ma betunim be keshvaremun khedmate bi menat konim!
خوب خوبه...منم از خوشحالی شما و بعضی های دیگه خوشحالم:)
نتایج هم که دیگه قطعی شد
ولی واقعا یه کم نتایج عجیبه..باید امکان بازبینی آرا
وجود داشته باشه..بالاخره بعد از باغ وحشی که
در زمان تبلیغات به وجود اومد مردم احتمال هرگونه
تخلف رو میدهند..