دل آرام



بایگانی

اللهم اهل الکبریاء والعظمه..

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

نمی دانی وقتی اینجوری خبر عید را میشنوی چقدر دردناک است
اینکه یک فرصت دیگر از زندگی را از دست داده ای..

الان تنها آرزویی که دارم قطره ایست از آن
شوق عجیب هر سال که
روز عید به سراغ دل خیلی ها می آید..
از نزدیک سحر از خانه می روند برای نماز..
و خدا می داند که زیر لب چه حرف ها که نمی زنند..
چه نجواها که نمی کنند و
خدا می داند که این -اللهم لبیک- شان چقدر
دلم را می لرزاند..
من قدر این چهره های نورانی را
روزهایی مثل امروز می فهمم..
که از همه شان دورم..
و صدای گریه ی پنهان وقت قنوت شان
و نعمت لبخند بعد از نمازشان
را از دست داده ام.

نمی دانم اینجا فردا عید است یا نه.
اما امشب همزمان با شما
نماز عید می خوانم
حتی اگر قبول نشود
حتی اگر عید نباشد..

وقت شرعی من دلم است
که همیشه انگار قضا می شود..

۸۸/۰۶/۲۹

نظرات (۱۷)

eydet mobarak mohammad sadra.
وحید...
سلام عیدت مبارک بلاگ اسکای به روز بودی دوست دارم پیشت باشم یه روز خدا منو کنارت میذاره وقتی آدم خوبی بودی امشب ازش خاستم ببین کی بهت گفتم این خط این نشون/////// محمد صدرااز راه بدر نشی خوب باش تامن بیام دعا میکنم
۲۸ شهریور ۸۸ ، ۱۷:۲۵ قطره ای از دریا
سلام.

عیدتون مبارک . دل بهترین گواه است . چرا قضا ؟!
بنده ی طالع خویشم که در این قحط وفا

عشق آن لولی سر مست خریدار من است..
هوالله.
نمی‌دانی وقتی این‌جوری خبر عید را می‌شنوی چقدر دردناک است
این‌که یک فرصت دیگر از زندگی را از دست داده‌ای...
نمی‌دانی!
حاضرید نمازی رو که به وقت شرعی دلتون خوندید با نماز عید من عوض کنید؟

به حال قشنگتون و دل شکسته تون بسیار غبطه می خورم ...
... والعظمه..
اشتباه تایپی...

خدا توفیق روزه ی ماه مبارک سال دیگه
رو به همه عنایت فرماید..

از همین حالا منتظرم!
به خداییکه تویی چاکر بگزیده او
که براین چاکر دیرینه کسی نگزینی
- بنده ی بگزیده ی او!


-- اینجا دعوا است..بعضی میگن امروز عیده
بعضی میگن فردا..بعضی میگن ماه رو دیدن
بعضی میگن دروغ میگن!

برای ما که امروز بود..
جالبه کسانی که خورشید را فراموش کردند
چشم دیدن ماه را هم نداشتند!
۲۹ شهریور ۸۸ ، ۰۶:۵۵ قطره ای از دریا
جوابتون یه پست قشنگ بود :

کسانی که خورشید را فراموش کردند
چشم دیدن ماه را هم نداشتند!
البته این جا هم طبق اعلام ۱۲ مرجع عید نیست
و دوشنبه عید اعلام شده است .ازجمله آیت الله سیستانی و ...
--اینکه فتوای بعضی اینه که با چشم مسلح هم
دیده بشه کفایت میکنه و بعضی این فتوا رو ندارن
و فقط به چشم غیرمسلح اکتفا میکنند ، موضوع اختلافه.

اما اهل سنت به تولد ماه جکم میکنند که
در این زمینه فکر می کنم فتوای برادران اهل سنت
بهتره ..
سلام سرور ماMB همه حافظ و حفظی؟!!! یا از تنهایی تو غربت ازبس فال گرفتی حفظ شدی ؟ !حافظ ناراحت نمی شه اگر چاکرو به جای بنده  بنویسم دیوان حافظو خیلیا تصیح کردن اگرحفظی بهتر کنار حفظ بودن معنیاشم یاد بگیری  شعرارو اشتباهی بکار می بری
بازم سلام ببین یه فال حافظ می گیری بگیریازحمتی نداره تو  با حافظ رفیق گرمابهو گلستانی بهتره تو بگیری منوتوام نداریم
شمارش کفایت می کنه
من از دیالوگ در بلاگ بدم می آد.
از من نخواهین کاری انجام بدم
یا به سوالی جواب بدم
حالم به هم می خوره.

ممنون
بنده ی طالع خویشم که در این قحط وفا

عشق آن لولی سر مست خریدار من است..

بیت فوق العاده ایه.هر جا هستی عیدت مبارک
در ضمن فک کنم قضا نمیشه
در مورد عید هم بگم که انجمن نجوم هلال ماه و دیده و اعلام کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی