دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

تو را عاشق شود پیدا
ولی مجنون نخواهد شد...



پ.ن :
یا رئوف یا رحیم ..

پ.ن : جمع شده ایم دور هم و نزدیک عید غدیر است
اما چند قدم آن طرف تر
دستم می رسد به کتاب مقتل..
..
به خدا که کسی نفهمید اشک هایم را
میان همهمه ی لبخندهای دوست داشتنی..
میان اینکه دلم می خواست
همانجا با تو باشم..
و
این معجزه ی من نیست..
این سحر اسم تو است که این روزها
تا به من می رسد
چشم هایم بی قرار می شود..

پ.ن : حال از زبان دوست شنیدن چه خوش بود
یا از زبان آنکه شنید از زبان دوست ..

حتما می دانی..که چقدر بی تابم

۹۰/۰۸/۲۲

نظرات (۱۰)

سلام
خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم. موفق باشید...
در فصل خطر "امیر" را گم نکنید
این وسعت بی نظیر را گم نکنید
تنها ره جنت از علی(علیه السلام) می گذرد
ای همسفران غدیر را گم نکنید
پیشاپیش عیدتان مبارک و التماس دعا  
بحر خمینی هستم و طوفان من سید علی ست...
کاش مسلمان می شدیم بعد ازش دفاع می کردیم! از هر کی می پرسی چرا مسلمون شدی میگه چون خانوادم مسلمون بودن ای وای از این مسلمونی پوک. آنانکه نمی دانند چرا مسلمانند چه دوآتیشه ازش دفاع می کنن ، فکر می کنید آخر این راه سردرگم از کجا سر درمیاره ، کم کم گندش داره در میاد . کدامیک کم شده : فقر ، اعتیاد ، زنا ، قتل ، دزدی ، خیانت ، دروغگویی ... تا کی می خواهیم سر بر برف فرو کنیم تا کی ؟ داشتم فکر می کردم که خب حالا اگه بخواهیم کاری کنیم چی کار باید بکنیم ، اصلا آدمشو نداریم . عده ی کمی می فهمند و مسلمانند خیلی کم هستند ، به عمر ما که نخواهد رسید ، آیا فکر می کردی که خون شهید مسکر باشد. دق کردیم چه ها که ندیدیم شاید کمی استخوان در گلو را احساس کنیم . به زودی ما هم خواهیم رفت اما چه کاری کردیم هیچ اندر هیچ .التماس دعا
نه دعبل نه فرزدق نه کمیتم
ولیکن خاک پای اهل بیتم!
سلام پسر عمو. اعیادت مبارک. دیدار به نزدیک. نزدیک. نزدیک انشالله
آخ. بالایی من بودما

علی(ع) یعنی تمام آفرینش
علی(ع) یعنی چراغ راه بینش
علی(ع) یعنی عدالت رادمردی
علی(ع) یعنی علاج دردمندی...

عیدتون مبارک..
 
الحمدلله الذی هدینا لهذاو ماکنا لنهتدی
لو لا ان هدینا الله
زائر ،همیشه بعد نجف کربلا رود
یعنی غدیر اذن دخول محرم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی