دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد
از جاده‌ی سه‌شنبه شب قم شروع شد*

آیینه خیره شد به من و من به‌ آینه
آن قدر خیره شد که تبسم شروع شد

خورشید ذره‌بین به تماشای من گرفت
آنگاه آتش از دل هیزم شروع شد

وقتی نسیم آه من از شیشه‌ها گذشت
بی‌تابی مزارع گندم شروع شد

موج عذاب یا شب گرداب؟! هیچ یک
دریا دلش گرفت و تلاطم شروع شد

از فال دست خود چه بگویم که ماجرا
از ربنای رکعت دوم شروع شد

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار
تا گفتم السلام علیکم ... شروع شد

پ.ن : رفتم تقویم را نگاه کردم
آخرین جشن دانشکده بود...
تقریبا تنها حرکت فرهنگی بود که در این پنج سال
به ابتذال کشیده نشد!

* یادش بخیر!

۸۵/۰۱/۲۹

نظرات (۱۰)

هنوز یک دقیقه نشده بود وبلاگتان را باز کرده بودم ، یک دور صفحه را رفرش کردم پست عوض شد!
می گویند بی انصافی کردم در این پ.ن.
بدینوسیله اصلاح میشود:
اولین فعالیت فرهنگی که من در آن شرکت کردم...
البته وسط جشن اومدی و ابتذال رو ندیدی!!!
معمولا ابتذال ها آخر جشنه که از کنترل خارج میشه...
و جنب و جوش بچه ها اگر از کنترل خارج نشه که اسمش
رو من ابتذال میذارم ایرادی نداره...
دیگه چی؟
خیلی قشنگ بود . .  .
لا حول و لا قوه الا بالله
...
تیک کر آف یور سلف
...
ادامه دارد؟
الو سلام...
کدوم جشن؟؟؟ پس چرا منو کسی صدا نمیکنه؟؟؟؟ نامردا!!!!
من به حرکت های فرهنگی چقدر علاقه دارم .... مخصوصا  حرکت هایی از نوع جشن........
راستی محمد این شعر رو به نظرم خوت نوشتی    نه؟؟؟
یهو نگی ماله حافظه ضایع شم.........

ببوسم خاک پاک جمکران را
تجلی خانه پیغمبران را...
.
.
نه محمد این آخرش رو باهات موافق نیستم  یه مسابقات فوتبال (که اوج کارفرهنگی دانشکده در سال گذشته بود!!) توی ماه رمضان برگزار شد که اونم به ابتذال کشیده نشد!!
.
راستی بارسلون بازم برد فکر کنم باید یه تجدید نظری رو انتخابمون بکنم (البته اگه آقای مورینیو ناراحت نمیشن)
ببخشید یه سوال...
چرا از قسمت نظرات برای آف گذاشتن استفاده می کنید؟
هم جالبه هم خنده دار!!!!!
به هر حال همتون همیشه شاد و موفق باشید...
سلام جواد جان:
من اصلاح کردم..گفتم حرکت فرهنگی که من توانستم
در آن شرکت کنم...

جالبه بدونی من دقیقا به این دلیل که از جو بچه های
فوتبالی خوشم نمی اومد نرفتم فوتبال..و گر نه خودت که میدونی! :دی

هومن جان :
صادق از قول من یه چیز مهمی برات اورده
البته مادی نیست...اما ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی