دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

غم غربت اومده دخیل ببنده به دلم
به خیالش دل من ، پنجره ی فولاده...

سید حسن حسینی


پ.ن : خیلی دلم می خواست با بچه ها باشم...
همیشه از دوستام جا می مونم...

دلم می سوزه وقتی شماها اونجا هستین
من باید اینجا...گرفتار این مسائل...

به قول شهید کاظمی :
قطعا اشکال در خودم است...


پ.ن :  وقتی خبر را به دکتر می دهم که دیگر نیستم
انگار صدایش به یکباره فرو می کشد...

دیگر مهم نیست.من تصمیم خود را گرفته ام.
فاذا عزمت فتوکل علی الله...

شاید بهترین بدرقه را باید از آن حافظ بدانم
با این ابیات که از رهگذر تفال نصیبمان کرد :

ما بی غمان مست ، دل از دست داده ایم
همراز عشق و همنفس جام باده​ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده​اند
تا کار خود ز ابروی جانان گشاده​ایم

ای گل تو دوش داغ صبوحی کشیده​ای
ما آن شقایقیم که با داغ زاده​ایم

پیر مغان ز توبه ما گر ملول شد
گو باده صاف کن که به عذر ایستاده​ایم

کار از تو می​رود مددی ای دلیل راه
کانصاف می​دهیم و ز راه اوفتاده​ایم

گفتی که حافظ این همه رنگ و خیال چیست
نقش غلط مبین که همان لوح ساده​ایم

۸۵/۰۲/۲۲

نظرات (۷)

محمد جان سلام...
من فکر کنم همه سوالایی که ازت پرسیده بودم رو تو این پستت جواب دادی.....دمت گرم.....خیلی جواب گرفتم....

میگم محمد.....هنوز هم احتمالش هست که صادق بیاد...حتما اگه اومد همون موقع به خونتون زنگ میزننم....آخ چه حالی میده....(یادته من هیچ شماره ای رو حفظ نمی شدم اما شماره خونتون رو هیچ وقت یادم نمیره.....)

محمد .... فستیوال اول آگوست هستش ..... اگه بتونی اول بیای اینجا خیلی حال میده......قول میدم خستگی یک سال از تنت دربیاد....حتما بیا.....من منتظرم ها.....قول دادی ها... یادت نره ها.....

بر ما بسی کمان ملامت کشیده​اند
تا کار خود ز ابروی جانان گشاده​ایم

ای گل تو دوش داغ صبوحی کشیده​ای
ما آن شقایقیم که با داغ زاده​ایم
موفق باشید انشالله
به ما هم سر بزنید
به روز کردیم
یا علی
هوالله.
به درد هجر بسازیم، چاره جز این نیست
اگر فراق نباشد، وصـــال شیرین نیست
اوووه! تو که قوی تر بودی.
هنوز یک پرده از این درام نگذشته است.
یا علی آقا. یا علی!
سلام وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ من هم سر بزنید من وبلاگم رو 5 یا 6 بار به روز میکنم و هر چی درخواست کنید در آن میذارم اگر با تبادل لینک موافق بودید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم موفق باشید بای
سلام...
مطالبت زیباست...
اگه دوست داشتی به وبلاگ ما هم یه سری بزن...
خوشحال می شیم.
Salam Mohammede aziz
ye chizi ru behet eteraf konam man taghriban aksare dustani ke dashtam dar 6-7 sale gozashte az lahaze eteghadi avaz shodan ke in hich mani nadare joz inke un eteghadate ghadimishun taghlidi bud va dar vaghe aslan nemishe esme unu ETEGHAD gozasht. Amma tu az unhai hasti ke az 80 ke shenakhtamet har ruz az lahaze aghayed va tafakkor Shekufatar shodi.
az inke dar in ashofte bazar hanuz un safaye darun ru hefz kardi be andazeye ye donya khushhalam va omidvaram khodavand(agar vajud dashte bashad. chon aksare dustane felie man bena be theorye random vojude khoda ru rad mikonan!) DELARAMitu afzun kone.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی