دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

سکوت محض
همه جا تاریک است
اما
چنان شوق لطیف و لذت نوازش کننده ای
تمام وجودم را در بر گرفته
که دلم می خواهد
یکی یکی تمام ستاره های این
آسمان تنها و بی ادعا را بشمارم!

وای خدای من!
چقدر این نور ماه قشنگ است
شاید ماه هم دل به لطفت بسته
و به همان ذکر لطیف...

نرگس ِ مستِ نوازش گر مردم دارش
خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد!

چشمم از آینه داران خط و خالش گشت
لبم از بوسه ربایان بر و دوشش باد!

گر چه از کبر ، سخن با من درویش نگفت
جان فدای شکرین پسته ی خاموشش باد!




پ.ن :‌ امسال شب های قدر را از دست خواهم داد...
دلم می خواست شب قدر را مثل سال های قبل
با مناجات آقای فاطمی نیا بگذرانم...که به نفسش سخت معتقدم!

سر ِ درس عشق دارد دل دردمند حافظ
که نه خاطر تماشا ، نه هوای باغ دارد...

شب ظلمت و بیابان به کجا توان رسیدن
مگر آنکه شمع رویت به رهم چراغ دارد...



۸۵/۰۷/۱۷

نظرات (۲۸)

یار میخواهد این آشفتگی
کوشش بیهوده به از خفتگی
دلا شبها نمی نالی به زاری
سر راحت به بالین می گذاری
هوالله.
پ.ن:
بگذار به پشت ِ در ِ میخانه بمیرم
شاید که دگر میکده را درک نکردم...
سلام
وبلاگتون فوق العاده ست.
شما می تونید کد قرار دادن آهنگ در وبلاگ و آدرس یه
سایتی که بتونم توش آهنگ آپلود کنم رو بهم بدین؟
تو رو خدا شما درست کمکم کنید.
من نمی دونم چرا این روزا مردم این قدر بی خیر و برکت
شدن؟)):
اون دوستم مجید رو یادته؟ .. پای تلفن حاضر بود قسم بخوره که امروز تو رو جلوی دانشکده نفت شریف دیده!
به قول شاعر: رفتی و خاطره هاتو جا گذاشتی!!
etefaghan agar gharar bashe chizi dark koni hamin emsale...
حاجی سلام
میبینم این ماه رمضون دیگه ما رو دعا نمیکنی؟
آخه چرا؟
اوضاعو احوالت خوبه؟
سینما میری؟ :دی
من یه نکته ای بگم که این ربطی به خاطره نداره! :دی
واقعا یکی تو دانشگاه هست که تا حد خوبی شبیه شماست!!!
in rouzhaie sakht migzare mohamad
mohem ine ke omidemoun ro az dast nadim
۲۱ مهر ۸۵ ، ۰۹:۴۸ یوسف عزیزی
سلام مملی... مثل اینکه هیچ جا مثل اینجا نمیشه گیرت آورد.
قضیه شمع رو سیر تا پیازش و برا سجاد جون بگو!!! البته یچیزایی میدونه...
چندتا خبر: شب قدر با همون شمع و گل و پروانه (:D) رفتیم روشنگر. ایشونم میگفتن که قرآن سر گرفتن آقای فاطمی نیا یه چیز دیگس اما تا به عینه ندیدم باورم نشد. جات خالی محمد جان.
امروز رفتیم نماز جمعه. کلی اومدیم با جواد هماهنگ کنیم همو ببینیم اما آخرشم از دور یه دستی برا هم تکون دادیم... جواد کلی وسط حرفای آقای خامنه ای ورزش کرد!!!!
عرفان داره جور میکنه با دکتر وطنی و جواد  و ... ۳۰ مهر بریم افطار بیرون دنگی... بازم جات خالی...
نگران این شبا هم نباش به قول آقای فاطمی نیا (ایشونم از قول آقای بهاءالدینی) مهم اینه که قلب و باطن ادم احیا باشن نه اجزاء جسم... دعامون کن که حسابی محتاجیم. به سجادم از قول من بگو التماس دعا.
حرف خیلی دارم اما باشه تا ایمیلت و ببینیم؟!؟!؟
محمد قصیه چیه ؟!
یکی شبیه ما رو پیدا کردن !!‌..

گمونم گوسفند دالی باشه .. لطفا پیگیری کن خبرشو بده !‌ :دی
به خاک :

این جان عاریت که به حافظ سپرد ، دوست
روزی رخش ببینم و تسلیم وی کنم...
به Bdel :

هر کس سر سودایی دارند و تمنایی
من بنده ی فرمانم تا دوست چه فرماید!

بر خسته نبخشاید آن سرکش سنگین دل
باشد که چو بازآید ، بر کشته ببخشاید!...
به آسمان:

تا آخر این هفته
حتما می فرستم انشاال..
الان تازه رسیدم
به خاسا :

اولا اینکه مگه میشه شبیه من پیدا بشه؟:دی

ثانیا:
واقعا چند نفری هستن که هر روز به یادشونم
اینکه میگم هر روز
واقعا هر روز...
هر شب گاهی...گاهی نیمه های شب.
هر چند گاهی با اس ام اس و اینها در ارتباطیم.
هیچ وقت قدر و ارزش دوستیشون رو یادم نمی ره.

راستش برام هم زیاد مهم نیست که اونها چقدر
به یادم باشن..همونقدر که همون زمان به یادم
بودن هم از لیاقت من بیشتر بود...

خاسا!
دلم برات تنگ شده...
برای جمکران رفتن هامون...

برای جواد و امین و بحث های بغض دارمون!
که امین می گفت خواب بوده و نشنیده ...
برای...


اینا رو گفتم که صحت اون نکته ی اول ثابت بشه:دی
به حامد:

همون طور که میدونی جایی که رفته بودیم
تلفووون ثابت هم نداشت
چه برسه به نت و چک میل و اینا...
البته موبایلم همراهم بود و یه جایی اون بالا ها
با این سیستم جی پی آر اس! تونستم
جی میل رو بیارم
اما دیگه ایمیل هام رو نشد بخونم چون خط داشت زور
می زد:دی

به هومن:

حاجی برو دارمت:دی

مواظب خودت هم باش!
حالا بهت می گم چرا!؟!!!
به شبنم:

اولا :
همون جمله که به خاطره گفتم:دی

ثانیا:

به عهده ی وحید میذارم این قسمت دوم رو...:دی
سلام یوسف جان:

راستش این هفته مسافرت بودم...و روزه هم نبودم.
امشب به سجاد گفتم بیاد با هم
شب احیا بگیریم...
اما دلم صدای آقای فاطمی نیا رو می خواد...
خوش به حالتون ....

از اینکه بی خبری و ایناس باید ببخشی
امکان تماس نبود...

دامنه ی غربی آلپ بودم
(هایدی رو یادته؟- احتمالا اینایی که دیدم
نوه و نتیجه هاش بودن!!!)

هم اتاقیم یکی از ونزوئلاست
که اسمش خوآگین بود!
دین و اینا نداره
اما به نظرم چشماش غمه لازمه رو داره:دی

خلاصه شب ۱۹هم که نشد احیا بگیرم
چون توی ایون که با کاپشن و کلی تجهیزات رفتم
صورتم یخ زده بود!
توی اتاق هم که این دوستمون خواب بود و
کلی مصیبت داشتم!

همه ی هفته هم پنیر و تخم مرغ زدم!
نماز ها هم همه لب طلایی بود!
یه عکس گرفتم که رفته بودیم یکی از مشهورترین
کارخونه های مشروب سازی اینجا
که داشت نماز قضا میشد و جلوی درش
نماز خوندم که فکر کنم عکسه رو بشه فروخت:دی

اینا رو گفتم که بدونی من ظاهرم داره احیا میشه:دی
حالا باطن رو خدا به داد برسه!

محتاج دعا...
محمد جان سلام
امیدوارم که سفر خوبی بوده باشه و چیزای زیادی یاد گرفته باشی
میگم محمد یادته سال پیش رفته بودیم آقای فاطمینیا همش ازمون فیلم میگرفتن ؟ میخواستن بندازنمون بیرون !
یادش به خیر اما یه جمله رو من یادم نرفت هیچوقت وقتی خدا رو با اسامی مختلف صدا میکردیم:
ای آن که بی هیچ دلیلی (لاقل دلایلی که به عقل ما انسان ها میرسه !) میخشی ...........


شاد باشی و دیر زی
ظاهرا فقط من بی جواب موندم تا از ته دل برای این حماقت دوباره ای که مرتکب شدم و دستم رو به طرف بنده های نه چندان بزرگ خدای بزرگم دراز کردم اشک بریزم...
mohmmad?chera javabe man ro nadadi?
bazam kare badi kardam?
عجبا!
ماهی رو از آب نترسون حاجی!
سلام بر محمد بزرگ..چطوری؟

مسافرت خوب بود؟

گاهی یک حالی هم از ما بپرس ما امکان داره همیشه اینجوری زنده و Online نباشیم!!///
البته شبیه شما که حداقل دو نفرو میشه پیدا کرد! :دی
ولی در اون مورد منظورم شباهت ظاهری بود هر چند که فکر میکنم تا حالا شما رو ندیده باشم!! :دی
سلام بر vb  اعظم! :دی

داداش شنیدم حالت بد شده؟
من میگم برو از اون خونه آشغاله بیرون
یه خونه تنهایی بگیر
من اسپانسرت میشم:دی

وحید نمیدونی اینجا یه امپراطوری بر پا کردم!
تقریبا
تمام دانشگاه تحت شعاع من قرار گرفتن :دی

حالا ببین ...من از ژانویه به بعد
دانشگاه رو مجبور میکنم غذای حلال هم
سرو بکنه:دی

منم چند نفری هستند که هر روز به یادشان هستم.
مخصوصا وقتی ازشون اس ام اسی دریافت نمی کنم!
از وقتی تو رفتی قبض موبایلم نصف شده!
شنیدم قراره اوایل ژانویه تو را بکشند و امام زاده بزنند!
بعد هم بر سر مزارت غذای حلال به مردم بدهند!
این هم از قافیه ی نامراد مطلع زندگانی تو!
گاهی که از خودم بی خود می شوم فاتحه ای بر روحت می فرستم!
راستی خبر دار شدی یا نه؟!
همه زحمات و مشاوره هایت در زمینه ی تافل را هدر دادم!
حمید هم باید ۱۶۰ دلار از فاندش را برای من بگذارد کنار!
javad az inke 160 euro baiad begiri khoshhalam!
dar zemn nazariate eghtesadie man dar morede bazande ta'id shod!
kojast oun morghabi ke az ab nemitarsid?!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی