دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

"لیلا دوباره قسمت ابن السلام شد
عشق بزرگم آه! چه آسان حرام شد!

می شد بدانم اینکه خط سرنوشت من
از دفتر کدام شب بسته وام شد؟

اول دلم فراق تو را سرسری گرفت
آن زخم کوچک دلم آخر جذام شد

گلچین رسید و موسم با من وزیدنت
دیگر تمام شد گل سرخم! تمام شد

شعر من از قبیله خون است، خون من
فواره از دلم زد و آمد کلام شد

ما خون تازه در رگ عشقیم و عشق را
شعر من و شکوه تو رمزالدوام شد

بعد از تو باز عاشقی و باز... آه نه!
این داستان بنام تو اینجا تمام شد...."


------------------------------------------
پ.ن :
حسین وقتی استرس نداشته باشه
درست میشه مثل حامد وقتی
عجله داشته باشه!

یعنی اگه گفت : فلان -ماهی- خوبه ...بخرین.
شک نکنین وقتی واسه افطار دیشب استفادش کردین
تا یه ماه و نیم اسم غذا میاد یه جوووری میشین!
(سال دیگه یادم باشه یک ماه و نیم قبل ماه رمضون با
حسین برم خرید!)

پ.ن : حامد و جی پی اس...برنامه ی هر شب «سینما»های پاریس!


پ.ن : می گه اگه ایمیل بزنی دیلیتش می کنم:دی

شنیدی به یارو میگن؛
فلانی سحر صدات بزنم؟
میگه : نه همون اصغر صدام بزنی راضی ام!!! :دی

۸۵/۰۷/۲۴

نظرات (۱۰)

سلام محمد جان. ردیف بودیو باحال!‌ یاحق...
میدونید آهنگ پست بالا رو کی خونده؟
۲۵ مهر ۸۵ ، ۱۳:۰۶ خبر نداری
رب اشرح له صدره
اونجا بهتون خیلی خوش می گذره ها. از رفقای قدیم هم یادی بکنید(به نیکی نه ...)
من اولین بار این ماهی رو خونه صادق خوردم و الان هم خانمم مرتب درست می کنه! من فکر می کردم وقتی صادق برای اولین آشپزی این قدر خوشمزه درستش می کنه محمد اقلا بتونه قابل خوردنش کنه ولی حیف که بعضی ها تو بعضی چیزها آی کیو منفی دارند!
داداش باحال می نویسی ... خوشم میاد ..
.
.
امشب بازی چلسی بارسا است ! .. مکان : استنفوردبریج شهر لندن ( مهدیه تهران! :دی )*
۲۶ مهر ۸۵ ، ۰۹:۰۷ حامد.ع(efsha gari
1-az baradarane sabegh entezar miraft ke aghalan sabr mikardan pedare dokhtar "mouritanie" ke "bahash kheili hal" mikonan
ham OK ro bede,bad rofaghashoun ro mifroukhtan!!!
2-az baradarane sabegh tar,ke be baradarane besiar gorosnashoun,rahm nemikonan taghaza mishe sohbat nakonan,va ella iek webloge ekhtesasi baraie sharhe soutihashoun mizanam!

3-atefeh + "kh..."

sadegh jan,iadet hastim!inja shaie'at az zan gereftanet gozashte va hafte pish bahse in boud ke "ebrahim" chand saleshe alan!!!
یکی اینکه این حامد استعداد رو ترکونده که تو اینجا با فونت انگلیسی می نویسه
دوم اینکه اقا عکس این موریتانی رو بفرستید ما ببینیم اشتباه نشه. حالا ببینید من چند بار گفتم بعدا نگید نگفتی
سوم اینکه آقایان ابراهیم که رفت سر خونه زندگیش. الان موسی داره بزرگ می شه. ایشالا عروسیش با دخترای همتون با هم.
در مورد ماهی حسین این شعر رو برای زنده کردن خاطره اش تقدیمت می کنم
ندارد دگر طعم شادی نمک. البته واقعا نمک نبود شادی بود.
جی پی اس حامد هم خیلی با حاله و اوقات فراغت رو خوب پر می کنه. البته به شرط اینکه آدم حواسش تو موریتانی نباشه.
از محمد هم که امکان این ارتباطات چند جانبه رو فراهم کرده کمال تشکر رد دارم.
خیلی دلم برای همتون تنگ شده
فعلا
یکی از رفقای همسرم به نام خ. از دانشگاه شریف در خواست کرده به علت سانسور پیامش این وب لاگ رو تحریم کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی