دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

«باز می‌گردم. همیشه باز می‌گردم.
مرا تصدیق کنی یا انکار، مرا سرآغازی بپنداری یا پایان، من در پایان ِ پایان‌ها فرو نمی‌روم.
مرا بشنوی یا نه، مرا جستجو کنی یا نکنی،
من مرد ِ خداحافظی ِ همیشگی نیستم...
باز می‌گردم؛ همیشه باز می‌گردم..
 من روان ِ دائم ِ یک دوست‌داشتن هستم...»

 

پ.ن:

کویر در قامت ِ دریا
معنا می‌گیرد،
سنگ در بستر ِ رود...

من از صدای یک انتظار مهربان می آیم
از دستان ضخیم عمر که می گذرد
و مرا میان این همه
آرزوهای سال خورده
آواره می گرداند...

آی ...آی...آی
دلم آتش گرفته است...


کویر در قامت ِ دریا
معنا می‌گیرد،
سنگ در بستر ِ رود...

    

۸۵/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی