دل آرام



بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

با تو خزان من بهاران...



گفت حافظ گله ای از دل شیدا می کرد...
---------------------------
هو الذی یصلی علیکم
و ملائکته
لیخرجکم من الظلمات
الی نور
و کان بالمونین رحیم
----------------------------------
دردم نهفته به ، ز طبیبان مدعی
باشد که از خزانه ی غیبم دوا کنند...

¤¤¤¤¤¤¤

پ.ن : می گفت : دلت تنگ شده است؟
گفتم : نه!
گفت: چقدر؟!!
گفتم : به قول مشهور
آنقدر که شب ها برای شام
با دلم تخم مرغ می شکنم!

پ.ن : حرف های گفتنی زیاد است...
این روزها حرف های نگفته ام اینقدر زیاد شده
که دیگر به سکوت کامل نشسته ام!

شاید وقتی می بینی
دوستان آن طرف هم چندان با
بی توجهی و لجاجت و گاهی سعایت!
 تمام گذشته ی خود را تکمیل می کنند!
که....
شاید همه ی اینها دست به دست هم
داده اند تا حسی برای از خود نوشتن نباشد!

به شما چه که بر من چه می گذرد؟؟؟
من برای خودخواهی خودم آمده ام اینجا
مگر نه؟
چرا شما وقتتان را بگذارید و...؟

حس نوشتم نیست!!!
اما اگر کسی نوشت
لطفا از قول من هم بنویسد!
حکایت آن بنده خدایی که خمیازه ای کشید،
رفیقش گفت :
تو که حالا دهانت باز است
لطفی کن و فلانی را هم
صدایش بزن...کارش دارم!


۸۵/۰۸/۲۴

نظرات (۵)

ای بابا
این دیگران اگر نباشند که خود خواهی آدم ارضا نمی شه می شه؟
محمد جان سلامی  به گرمی آفتاب خوزستان و به صمیمیت جنگل های مازندران
قشنگ نوشتما ؟؟؟ قبول داری؟؟؟
وَهُوَ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ بِالْحَقِّ وَیَوْمَ یَقُولُ کُن فَیَکُونُ قَوْلُهُ الْحَقُّ وَلَهُ الْمُلْکُ یَوْمَ یُنفَخُ فِی الصُّوَرِ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ وَهُوَ الْحَکِیمُ الْخَبِیرُ


اوست که آسمانها و زمین را بحق آفرید؛ و آن روز که [به هر چیز] مى‏گوید: (موجود باش‏!) موجود مى‏شود؛ سخن او، حق است‏؛ و در آن روز که در (صور) دمیده مى‏شود، حکومت مخصوص اوست‏، از پنهان و آشکار با خبر است‏، و اوست حکیم و آگاه‏.

۷۳ انعام
عشق فرمودی و صد گونه ستم
روزگاری شد و من مخلصتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی