دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

۱) طبق معمول همیشه حرف بقیه -در مورد من- بر عکس عمل میکنه!
قبل از اینکه بیام همه می گفتن که :مردم اینجا مغرور و از خود راضی هستن
البته من نفی نمی کنم این جمله رو..اما اینجا بهترین دوست های من فرانسوی هستن!

از همون روز اول سعی کردم با عرب هایی که با ما هم کلاس بودن
رابطه ی خوبی داشته باشم...گاهی نمیشه.
از خیلی از رفتارهاشون خوشم نمی آد.
بیشتر از همه کلاس ها رو نمی آن
بیشتر از همه تفریح می کنن!
و بدترین نمره ها رو می گیرن...تازه بعدش هم بیشترین اعتراض و ...
انگار نابغه بودن و استاد خبر نداشته!
 عرب های حوزه ی خلیج فارس ، چندتایی هستن در دانشگاه که دو تاشون
بسیار بچه های خوبی هستن که البته هم رشته نیستیم(اصولا اینطوریه!)

۲) آخر هفته پیش رفتم اسکی!
الان هم کمی پای چپ افگار است اما در عوض خیلی خوب یاد گرفتم!
(البته به معنای حقیقی جور هندوستان و البته دوستان رو هم کشیدم!)
 یه بساطی بود که در یه کلمه : خدام در اومد!!!
در همین حد بگم که اگه یکی اومد در مورد فرنچ تریدیشن باهاتون حرف زد
بدونین دارید بیچاره میشین!
یعنی ممکنه بعد از کلی دعوا و اینا یه اتاق سالم (بدون عناصر مزاحم!)
بهتون بدن و بعدش تازه اتاقتون تبدیل به حموم عمومی بشه!

۳) چند تا چیز  در موزه ی لوور بیشتر از همه توجه من رو به خودش جلب کرد  

الف : نقشه ی ایران در زمان کوروش با اسم خلیج ( بدون ذکر فارس) اومده
و در همون نقشه اسرائیل رو با مرزهای ۱۹۶۹ نشون داده!

ب :‌ در نقشه های جدید اسم خلیج فارس و عربی رو با هم نوشته بوده
که بدون استثناء تمام جاها اسم خلیج عربی توسط هم وطنانمون با ناخن(طبق کارشناسیه یکی از بچه ها! :دی)
کنده شده (البته اخبار می گفت با لاک...ولی دروغه!) که موجب مسرته...
هر چند به نظر کار زشتی می آد اما من که خوشم اومد!

ج: اوون قطعه های گمشده بود که آقای راهنما ۱۲ سال پیش که رفته بودم تخت جمشید
میگفت نتونستیم پیداش کنیم و بعضیش اینجاس!
راست میگه :دی

۴) این روزها بعضی ها بزرگ شده اند انگار
یاد گرفته اند با بزرگترهایشان شوخی کنند
ایرادی نداره اما یادشون باشه که کوچکترها نمی تونن
حرف های بزرگترها رو سانسور کنن!

میگن یکی نذر کرده بوده که اگه کنکور قبول شد
مادرش رو با پای پیاده بفرسته کربلا !

۸۵/۰۹/۲۱

نظرات (۱۰)

eyval ;)
چون خودت هم مثل همونها هستی...:-)
عجب!
محمد تو کجایی :دی
به پاریس خوش اومدی
میگم اسکی خوش گذشت؟؟ :دی
یک عرب خلیج فارسی!
همینکه سر جلسه امتحان حاضر میشه ..
خودش جای کلی تشویق داره!
حتی اگر از امتحان صفر بگیره، آن هم از نوع کلوینی! :دی

نمونه اش همین قطری ها که پول نفت را دادن
۱۱ تا بازیکن بسکتبال خیلی خوب آفرقایی خریدن
بازیکنانی که در بازی با ایران، چون زبان هم را بلد نبودن
با اشاره با هم صحبت می کردن!
حالا این وسط اگر یک قطری بره اسمش را تو کلاس
بسکتبال بنویسه و حتی سر یکی از جلسه های تمرین نره!
خوب! این خودش جای تشویق داره! :دی
البته من اصلا نگرش ضد عربی ندارم
اتفاقا این دو نفری که گفتم
به اضافه ی یکی که رفت
بسیار بچه های خوب و مسلمون واقعی هستن
جالبه بدونی که
با اینکه  از امارت متحده هستن
اما  رفتارشون با بقیه هم کشوری ها ( یا قطری های مجاورشون)
خیلی فرق داره...اخیرا فهمیدم شیعه هستن!!!
اشتباه نشه یه موقع! منم به هیچ وجه نگرش ضد قومیتی و ضد نژادی ندارم. ولی واقعیت رو نمیشه عوض کرد. همین مردم عراق را ببین. وقتی ریخته بودن کشورشون را بگیرن، عین خیالشون نبود. ولی همیشه در بین بدترین اقوام، مردم قابل احترامی هم وجود داشته اند که گاهی یک تنه جور تمام ملتشون را کشیده اند.
حاجی انگلیسا از عربا و پاکستانی ها خوششون نمیاد !
اگر چه که خیلی عرب و همینطور پاکستانی اینجا زندگی میکنه

من هم با چند تاشون اینجا دوستم
بچه های خوبی هستن
مخصوصا مال شیلی زیاد داریم اینجا !
بالاخره میشه طاقت آورد؟
هر دفعه که میام اینجا بیشتر می تر سم .... سنگینی باری  که تحمل می کنید همه ی فضا رو پر کرده
این رو هم ببینید!
http://baztab.com/news/55588.php




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی