دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
در دام مانده باشد
صیاد رفته باشد

آه از دمی که تنها ،
با داغ او چو لاله
در خون نشسته باشم
چون باد رفته باشد

امشب صدای تیشه از بیستون نیامد
شاید به خواب شیرین
فرهاد رفته باشد

...



لیت شعری این استقرت بک النوی...

همین یک جمله کافی است
تا اوقاتم آشفته شود

گاهی درد تمام وجودت را میگیرد
دلت هم نمی خواهد که کسی بداند
باید همیشه لبخند بزنی
آخر اینجا غصه نشان شکست است!

من هنوز به قلب های پاکی که در راهند امید دارم
هنوز هم برای تو آرزو می فرستم
تا بدانی که هر چه تنها تر باشم بیشتر به یادت هستم!
هنوز هم دست گرم تو رو پیشانی ام حس می کنم
هنوز هم لب هایت برایم ذکر می گویند
هنوز هم همان محمدم
که صدای - هل من ناصر..-ات تمام بدنم را می لرزاند

میدانی
دیروز وقتی این دوست پاک دلم
با صدای خفیف و بدون تظاهر گفت : من عاشق حسینم!
همانجا گریه امانم را برید...

غیرتم سوخت که محبوب جهانی لیکن...

تازه می فهمم چرا از کودکی هر کس می گفت :
این طالب بدم المقتول
بی قرار می شدم...


پ.ن :‌کمی بی قراری لطفا! 

۸۵/۰۹/۲۳

نظرات (۱۶)

این رو ببینین!

www.rajanews.com/amirkabir/1.wmv
لینک کار نمی کنه!
فکر کنم باید لینک اصلی خبر رو بگذارید .
مهم اینه که اونایی که باید عصبانی بشن
الحمدالله میشن !

باز هم به کوچکترها توصیه می کنم
با بزرگترهاشون محترمانه برخورد کنن

حیف که آبرو ریزی رو کار خوبی نمی دونم!
فیلم رو دیدم. اینها را که اخبار بیست و سی و ... نشون داده بودند. تازه یک دور دیگه هم بعدش بخاطر درخواست های مکرر مردم نشون دادند! باید پول اینترنتم رو بدی که با ۵۶ دانلودش کردم! (:دی) اون دو تا اتوبوس آدمی که برده بودند امیرکبیر کارشون رو خوب انجام دادند و اون دانشجوی احساساتی که عکسش رو آتش زد اشتباه بدی کرد. به هر حال، وعده های آقای رییس جمهور ثبت شده است. جوجه رو هم که آخر پاییز می شمرن. یک سال و نیمش رفت. تورم طبق شاخص های قبلی بالای ٪۲۰، رشد صنعتی ٪۲.۵. من البته از اینکه مردم ایران چنین سیستمی را تجربه می کنند راضی هستم. خوشحال هم می شوم اگر احمدی نژاد بتواند به وعده هایش عمل کند. به قول امام، مهم اینه که این انسان کور از خیابان رد شود، مهم نیست چه کسی او را رد می کند.
امشب صیاد تیشه از بیستون نیامد
احتمالا "صدای" نیست به جای" صیاد"؟
البته نمی دونم. همین جوری یه چیزی گفتم که لال از دنیا نرم!
پیگیریش با خودتون اگه مایل بودید.
ببین جاسا !‌

من بعید می دونم وضع اقتصادی بدتر شده باشه
یه سری آدم که حالا به لطف خدا و به مدد رای مردم
از اریکه ی سلطنت اومدن پایین هنوز یه سری جیره خور
دارن که آمار سازی کنه و بده دست ملت!

این حرفای دوتا اتوبوس آدم و اینا رو ول کن تو رو خدا
اینا رو اگه آدم های منگ و گول بگن ایرادی نیست
اما تو نباید  بگی

من اتفاقا موافق عکس آتیش زدن هستم!
به نظرم هر چقدر بعضی بیشتر عصبانی باشن
نشون میده که رئیس جمهور بهتر داره کار میکنه!

نذار بگم  سال ۷۹ که خاتمی رفت امیرکبیر
بیست دقیقه نشد که به خاطر اعتراض همین
آدم هایی که با اتوبوس آورده بودن!!! و البته شعارهاشون
رو مشارکتی ها برای فشار به خاتمی ساخته بودن
نتونست صحبت کنه.

من فیلم رو ندیدم . فقط همین قسمتش رو دیدم.
خیلی خوشم اومد از اینکه رئیس جمهور محکم و
آروم حرفش رو میزنه.
یادم نمیره سال ۸۳ که یه سری سوسول(به قول خودشان!)
وقتی اعتراض کردن
خاتمی گفت : میدم از سالن بندازنتون بیرون!
همون جلسه هم گفت که :
از اردوگاه اصلاح طلبان صدای دشمن به گوش میرسه!

ببین جاسا :‌

متاسفانه ما (بیشتر خودم رو میگم)
خدا رو فراموش کردیم!

حساب بعضی آدم های کودن و بی استعداد از نظری ذهنی
رو جدا میکنم از حساب امثال تو

من به اینکه تو آدم صالحی هستی اعتقاد دارم
همونقدر که به غلط بودن مسیر نوشته و فکرت این روزها
معتقدم!
این خیلی بده که بازار تهمت اینقدر شایع باشه که مثل
تو رو هم خراب کنه!
والا اینجا جو سالم تر از ایرانه!
من اینجا آدم فاسد زیاد می بینم
اما آدم ضایع کم!

توی همون دانشگاه آدمای فاسد و ضایع
بودن که جلوی چشم ما تابوت شهدا رو شکستن
و وقتی گریه ی هم کلاسی هامون که پسر شهید
بودن رو میدیدم نمی تونستم جلوی خشم ام رو بگیرم
که میدونستم باید بگیرم!
ما صبر کردیم و بعدش هم فهمیدیم کیا با اتوبوس اومده بودن!
اما خیلی ها رو نفرین کردیم.
خیلی ها رو!
صدای تیشه درسته!
اشتباه تایپی بود!

نه بابا لال چیه!
زنده از دنیا نرید!‌:دی
آماری را که دادم از تلویزیون پخش شد. حقیقتا نمی دونم چقدر راست یا دروغ باشه.

بعدش هم که به پیر! به پیغمبر! من از ته قلبم از خدا می خوام که احمدی نژاد در عمل به شعارهایش موفق بشه.
مگه من اختلال روان دارم که نخوام فقر و فساد و تبعیض از مملکت برچیده بشه؟! اما مشخصه که این راهی رو که داره میره به ترکستان است. ببین محمد! نمونه ساده اش: ۵ ساعت کار روزانه برای این سیستم کند و تنبل بانکی خیلی کمه. نتایجش رو که خودت می دونی.

خاتمی هم در سال آخرش خرابکاری زیاد کرد و من یادمه در آن سال آخر که خاتمی حرف زیاد می زد، همین رفتاری را که با احمدی نژاد دارم با او بیشتر داشتم. خدا را شکر من نه آیت الله زاده هستم و نه خان زاده، برای همین مثل یک عده، چیزی ندارم که بخوام بخاطرش به جای اعتقاد به اصول، به آدم ها و بدتر از آن به احزاب معتقد باشم. اصلاح طلبان و اصولگرایان (حزب) به نظرم همه شان طالب قدرت هستند. این وسط مردم و آرای آنها که باید میزان باشد، گوشت قربانی است.

اصلا چرا با هم بحث کنیم اخوی؟! بیا بشینیم ببینیم آخر داستان به کجا میرسه.
بابا !‌ :دی

حرفات پرت و پلا شده !

فکر کنم اپلای کنی خوب میشی!!
سلام آقای جاسا
این اتوبوس و این حرفایی که میگی درسته اما ناقصه!!
اگه بخوای کاملش رو بگی باید فراخوان عمومی دفتر تحکیم(که تو تمام سایتاشون زدن)، اونایی که از کردستان آوردن و دانشجو های اخراجی که به قول خودشون اومده بودن تا نذارن احمدی نژاد از اون دانشگاه زنده بره بیرون!!، رو هم اضافه کنی.
البته من به همه اونها هم حق میدم مثل اونایی که تو میگی!
چون تو خبرا (چه داخلی و چه خارجی) اومده بود احمدی نژاد در بین دانشجویان.
همین!
و من و تو اونها هم دانشجو بودیم
یعنی از قبل به پای این مراسم نوشته شده بودیم!
.
.
در مورد این آمار هایی هم که میگی...
اصلا قصد جسارت ندارم
یعنی اصلا مخاطبم شما نیستی همون هایی هستن که این آمار ها رو منتشر کردن
یاد حرفای حاج کاظم تو آژانس شیشه ای می افتم
اون جا که میره تو دفتر رئیس آژانس تا بلیط بگیره
وقتی میفهمه بلیطش رو کنسل کردن
یه جمله میگه که اینجا خیلی مصداق داره
میگه
معرفت اون اجنبی که ویزا داد از توی هم وطن بیشتره!!
.
الان هم طبق آمار های بانک جهانی و موسسه اکونومیست و هزار جور کوفت و زهر مار دیگه
تورم تو ایران از ۱۴٪ بیشتر نشده اون وقت اینا...
MB:
پسرم! :دی
من پرت و پلا نمی گم و آدم خیلی خوبی هستم! :دی
moro arigato gozaimasu ken arigato gozaimashita
کامنت فرانسوی می نویسی!
حالا برو یک ژاپنی پیدا کن برات ترجمه کنه!
من می خوام از سر راهت برم کنار که نفتی نشم!


سلام فطرس دانا:
اونها هم کار اشتباهی کردن که آدم آوردن .. هر دو گروه به نظر من، به قول معلم شیمی دبیرستان ما، خنگن! .. وقتی میگن رییس جمهور داره میره امیرکبیر یعنی تو سالن باید دانشجوهای امیرکبیر باشند .. حالا اگر یک عده آدم بخواهند بیاورند که گل پرت کنه براش یا یک عده آدم که بخواد به قصد کشت بزنتش! خب خنگن دیگه! حرجی نیست!
به زودی ان شاءاللّه !
moze man ke dar moghabele ahmadi nejad moshakhase,
ama vasate sohbatatoun,
JASA:amar hai ke dadi sahih nist.oun adad o raghamai ke man daram,roshde shakhes ha ro neshoun mide.
lozoumiam nadare adam be source haie top secret dastresi dashte bashe ta in ro befahme.masalan shakhese bours dobare 5
raghami shode.(www.irbourse.com)
ia wallstreet journal,novembre gozashte,cheshmandaze eghtesadi iran ro mosbat arziabi karde boud.
ia roshde san'ate foulade iran ke dige kare mane, "derakhshan" arziabi mishe...

kholase mamlekat vazesh inghadram ke khial mikoni kharab nist!
حامد.ع:
جاسا رو این طوری بنویس: JaSa خیلی مهمه!!!
تو آخر سر کی میای تهران؟ چون تو هم که آدم کم خرجی هستی، اینجا دوستان مشتاق دیدارت هستند!
سلام خاسا (اینطوری بنویس حامد!)

حامد الان سرش شولوغه
امشب قرار داره
من صداش رو ضبط شده دارم!
حالا اگه تکذیب کرد میذارم تا ملت به ماهیت
این امت بازتابی :دی پی ببرن!
السلام علی شیخنا!
انقدر حامد رو اذیت نکن!
آهش بدجور آدم رو میگیره!
در ثانی حامد متاهله!
مثل تو یک آسمون جل نفتی نیست! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی