دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ
سعی کن عظمت در نگاهت باشد!
نه در این make-up مزخرفی که هر روز استفاده می کنی!

پ.ن : اسکار وایلد یه فراز عجیب داره که به نظر من فهمش خودش
یه مرحله از عرفانه  :‌
It is better to be beautiful than to be good
But... it is better to be good than to be ugly

پ.ن : یه بازی خودتون خلق کرده این به این صورت که هر روز
یکی ازبچه های کلاس یه سوال رو مطرح میکنه و همه باید (باید!)
بهش پاسخ بدن...این پاسخ میتونه جای خالی هم باشه
ولی باید اسم دوستتون زیرش نوشته بشه!

سوالای خوبی این مدت پرسیده شده
از وقتی این دانشجوهای جدید از روسیه و آمریکا اومدن
(شما که همچنان کدخدا هستین!) بازی رو با این سوال ادامه میدین که :
اگه آمریکا به کشورتون حمله کنه
شما چی کار میکنین؟
(با این روش همه ی خواهرها! و برادران!! آمریکایی را از گردونه ی پاسخ دهندگان
حذف می کنین!)
جالب ترین جواب رو یکی از دوستان فرانسوی تون میده که میگه :
احتمالا اون موقع اداره ها تعطیله
پس همراه خانواده ام به تعطیلات می رویم!

پ.ن : احساسات استاد ما وقتی از مرگ چند ماه پیش یکی دیگه از استادا حرف
میزنه شما رو یاد اون قطعه از عزت الل.. انتظامی میاندازه که می گه :‌
بنده خدا ریق رحمتو سر کشید!

اخیرا متوجه شده اید که :

-از هر کرانه تیر دعا روان کرده اید و منتظرید یکی شان کارگر شود!
-این پیاده می شود
آن وزیر می شود
آن وزیر می شود
این به زیر می شود!
-لذت بخشش خیلی بیشتر از انتقامه اما حیف که زود تموم میشه!

۸۵/۱۰/۲۴

نظرات (۱۵)

۲۴ دی ۸۵ ، ۰۳:۲۷ راوی خاطرات بزها
قشنگه ولی یه ذره سخت می نویسی، اما می خونیم
است میگه ها بابا زیر دکترا بنویس ما هم خوب بفهمیم.
شوخی کردم مطلب جالب بود.
راستی جون من . این تن بمیره یه سوال بپرسم کامل جواب بده. من میخوام یه آهنگ رو بزارم تو بلاگم چه خاکی به سرم بریزم که بی سوادم جون اجدادت کمک کن یادم بده.
دوست من سلام
تصادفی از روی صفحه اول وبلاگ پیدات کردم اما خیلی از این آشنایی خوشحالم.
هم مطالبت برام جالب بود و هم مفید امید وارم همینطوری مستمر و وموفق بمونی
راستی اگه وقت کردی به کلبه خرابه ما هم یه سری بزن و با نظرت مزینش کن
امید وارم این دوستی به همین یک پیام ختم نشه .منتظرتم.
راستی با تبادل لینک چطوری؟
یا علی
راستی یادم رفت من هم معتقدم هر حرفی رو لازم نیست در لحافی از الفاظ بپوشانیم
یاعلی
چه فرانسوی با حالی بوده!
فقط نگفت با قطار میره  یا با هواپیما؟!
محمد جان یه بار دیگه اون فراز عجیب رو برای بچه ها بگو پسرم! :دی
ز عشق نا تمام ما جمال یار مستغنیست
به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را ؟
.
.
۱-هیچ
به هر چیزی میشه از جنبه های مختلف نگاه کرد.
و به هر چیزی میشه از جنبه های مختلفش نگاه کرد...
.
.
۲-هیچ
من هر  چی توضیح می دم انگار فایده نداره!
آقا به این نکته ی اسکار وایلد با دید عرفانی
یا دست کم برادری نگاه کنین :دی

به هو من :

کودکان از کشتن موران خوش اند
مردمان از کودکی مردم کشند!

یه :) :
تکرار نشه! :دی
سعی نکن عظمت در نگاهت باشد.
سعی کن عظمت نگاهش را داشته باشی :دی دی
محمد یه سوال
اون پست قبلی شعر زیر عکسش آشنا میزنه
از کُج (:دی) پیداش کردی!؟
جونه ... صادقانه جواب بده!:دی
سلام فطرس فداکار :دی
(پطروس بود؟)

اوون یه کم هم آشنا نمی زنه
دیگه تقریبا فامیله :دی
نوار گلچین اصفهانی
یکی از آهنگاشه...یادت می آد؟ :دی
با اجازه!
البته شعر از فریدون مشیری ست
جمله ی با حالی بود!!خواستم بگم منم فهمیدم!!:دی
ولی مراقب باشین...این عرفان بعضی وقتا سر از جای خطرناکی در میاره!!:دی
خوب بله... به هر حال نگاه مساله ی مهمیه!اصلا من یه تئوری دارم که  میگه همه چیز همون نگاهه!!و گر نه باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود...:دی
به شبنم :

فکر کنم دیگه کار از کار گذشته !
:دی
قضیه همون گاری کوپر و ایناست(با اجازه از
حضرت انکراتیک که مدتی است از سر و وضعشان
-منظور اوضاع و احوالشان- بی خبر هستم.
خوبیید آقا ؟
سر شاهزاده به سلامت است؟‌:دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی