دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

شاید باور نکنی
همیشه پشت نگاه تو سنگر گرفته ام!
و جبهه ام جز با جبروت مادرانه ات
نجوا نکرده است!

شاید باور نکنی
در هیاهوی من
سکوت تو بال می زند
و در سکوتم
ترانه ی نامت قامت می کشد!

-سید حسن حسینی-

از شرابه های روسری مادرم
تقدیم به حضرت فاطمة (س)*




پ.ن : شب پاسخی صمیمانه است
به لطافت چشم های فروتن ات!
تا ابد  آفتاب نگاهت، گرم است
در دل ما
انشاالله...

پ.ن : به همان دلیل که علیرضا خان عصار فرمودند که
« گفته بودم عاشقم ، حرفمو پس می گیرم...»
و هیچ کس هم شکایتی نکرد
ما هم این تبصره ی مربوط به شب
 که در پ.ن اول پست قبلی نوشتیم رو با پ.ن بالا اصلاح می کنیم!

پ.ن : از سفرنامه نویسی در اینجا اکراه دارم!
دست نوشته هایم شاید مراعات حال دل آرام را نکند
توصیفات مفصل و بی مایه سرش را به درد می آورد!
احساس قفس میکند درون دنیای واژه های بی هویت
...

قرآن کوچکم را به روی نسیم ملایم صبح گشودم
در دلم بود که به مناسبت اربعین چیزی بنویسم
آیه ای است به همین زیبایی که :

انا لننصر رسلنا
و الذین آمنو فی الحیاة الدنیا
و یوم یقول الاشهاد...


که ما به پیامبران خود
و آنها که ایمان آورده اند
در آن روز که شاهدان گواهی میدهند
یاری می رسانیم!

...

پ.ن : من خواهشی ندارم که کسی مرا بفهمد
هر چند می فهمم که گاهی اینقدر فهمیدنم دشوار است
که بهترین دوستان هم شفاها استعفا بدهند!

پ.ن : دلم تنگ شده بود
اما مقاومت کردم
مثل همیشه
اما نه چنین زار...
نه چنین زار که
این بار افتاد...!

---
* به لطفت!


۸۵/۱۲/۲۱

نظرات (۱۱)

به هومن :

یه سوال دارم
خدایی
اصلا می خونی من چی می نویسم ؟ :دی

به بی دل :
دردتان فزون ؟
ممنون از دعای خیرتون :دی

به Z.M :
اولا که ما که ادعای چمران بودن نداریم
این داهات های اطراف پاریس هم اصلا شبیه
برکلی و اونجا نیست و اصلا فضا عرفانی نیست! :دی

ثانیا :




Hommes

Gens de poussiere et de toutes facons…

O! chercheurs de raisons pour´s en aller ailleurs!
همیشه از کامنت‌های بی‌ربط بدم میومده... اما ظاهرا فاصله‌ی ما زیاد ِ و  بعید ِ که حرف‌هام به حرفای شما ربطی داشته باشه...
پس سکوت می‌کنم ...
بگذاریم سراج نوای نزدیکی را برایمان زمزمه کند...

یاران ره عشق منزل ندارد...
وبلاگ جالبی دارید به ما هم سر بزنید :دی
اووم! من فرانسم خوب نیست!:دی
Hommes
Gens de poussiere et de toutes facons…
O! chercheurs de raisons pour´s en aller ailleurs!

شما که منطقتان عشق را تلف کرده‌ست
برای دیدن صبح و ستاره کو فرصت
برای دیدن زیبایی و شکوه...


هوالله.
خیره‌ها!
نذارید مجبور بشم برای ِ شاهد بر ادعا، دوباره عکس ضمیمه کنم!!!
:دی
به MB :
شما چقدر دلتان روشنا تشریف دارن !‌
همیشه نیمه ی پر لیوان رو مرحمت می فرمایین !‌ (مربوط به سخن شهید چمران ) :ی‌!!!
صرفا فضای عرفانی و اینا که داهات ماهات و برکلی و اونجا و اینجا حالیش نمی شه !‌...
دچار باید بود اخوی ... :ی

On la quitte plus fort et plus assuré qu on est venu
(تو مایه های می میریم ،‌راحت می شیم !... )

در ضمن ۶ امتیار منفی تا این لحظه !‌

به آیه ی پست بعد مراجعه کنید!‌ :دی
حسبنا الله و نعم الوکیل ...
آن کس که کافر شده است کفرش تو را غمگین نسازد ٬ بازگشتشان نزد ماست . پس به کارهایی که کرده اند آگاهشان می کنیم . زیرا خدا به آنچه که در دلها می گذرد آگاه است .

قرآن - لقمان - ۲۳


.. و ناگهان خداوندگار ِ بزرگ کلاه از سر برداشت و بانگ برآورد :

" ای انسان ٬ با من چه کردی ؟ مرا از خودت به شرمندگی کشاندی ! "


و انسان ِ خالی همچنان می تاخت ...
هر چند کم و ساده بود اما دلنشین و آشنا .
واقعا مدتها بود که با دل خلوتی هر چند لحظه ای نکرده بودم و اینجا فرصتی مهیا شد که سعی کردم بع نحو احسن استفاده کنم لذتبخش بود اگر رفتهاید که وقتی برگشتی برای من هم تعریف کن تا دل تنگی ما برطرف شود و اگر نه عاجزانه التماس دعا دارم سلام عاشقانه مرا به شهدا برسان و التماس دعایم را همراه با سوزندگی اشکهایم به آنها تقدیم کن
به دریا رفته میداند مصیبتهای طوفان را      یا  حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی