دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

چون ما نباشیم مجنون
که لیلی
غیر از دل ما
محمل ندارد...



پ.ن : کنت کنزاْ مخفیا !

پ.ن :‌ داشتم برای خودم شعر می خواندم به این جا رسیدم که :

آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد...

اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار
طالع بی شفقت بین که در این کار چه کرد!

فکر عشق آتش غم در دل حافظ زد و رفت
یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد...!

پ.ن : محمد علی بهمنی یادش به خیر!
با ایهام های لطیفش ...
مخصوصا آنجا که می گفت :

گاهی نمی توان -به خدا- حرف درد را
با خود نگاه داشت و روز معاد زد!

------------------

واذا سمعوا اللغو اعرضوا عنه
وقالوا
لنا اعمالنا ولکم اعمالکم
سلام علیکم لا نبتغی الجاهلین

با من انگار کسی وعده ی دیداری داشت...

۸۵/۱۲/۲۲

نظرات (۵)

. . .

پ.ن : جالبه که بازم موقع به روز شدن دیدمتون..  همین...
سلام وبلاگ قشنگی دارید
اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم وبلاگ من را با عنوان (( کاریابی و دوستیابی در ایران )) در پیوند وبلاگتان قید فرمایید و برای من یک پیغام بگذارید تا مطلع شوم هر عنوانی هم که مایل هستید عنوان کنید تا وارد کنم نتیجه را پس از 3 روز ببینید
ضمنا این کار باعث میشود آمار بازدید کنندگان وبلاگتان بالا رود
موفق باشید
سلام وبلاگ قشنگی دارید
اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم وبلاگ من را با عنوان (( کاریابی و دوستیابی در ایران )) در پیوند وبلاگتان قید فرمایید و برای من یک پیغام بگذارید تا مطلع شوم هر عنوانی هم که مایل هستید عنوان کنید تا وارد کنم نتیجه را پس از 3 روز ببینید
ضمنا این کار باعث میشود آمار بازدید کنندگان وبلاگتان بالا رود
موفق باشید
درواقع آنان که کوشیده اند ثابت کنند چهان بر روی هم خوب است ٬ به سان معمول این نگر را پیش گرفته اند که بدی ٬ یکسره در نبودن چیزی است و هیچ چیز که است ٬ بد است .

جستارهای فلسفی - برتراند راسل
*!:ی‌!*
وبلاگ قشنگی دارید
اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی