دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

قد افلح من زکیها...
و
قد خاب من دسها
...

امیرالمونین علی (ع) می گوید :
من وثق بماء لم یظمأ

یعنی :
آنکس که به وجود آب یقین دارد
تشنه نمی ماند !


پ.ن :دلم یکی از جمله های نوشته شده با عشوه ی
پشت کامیون ها را می خواهد...مثلا یه چیزی توی این مایه ها که :

از این بیهوده چرخیدن چه حاصل؟
پیاده می شوم ،
دنیا ، نگهدار!

 پ.ن : یکی که همیشه در طول مدت آشنایی از من دل ناصاف! داشت
دیروز زنگ زده بود به اتاقم!
نمی دانم شماره و اینها را از کجا آورده بود ( علما می دانند که من شماره ی
خودم را نمی دانم!) - به هرصورت حساب ما جداست، می دانید که!
کلی تعارف و اینها و بعد گفت : خوش میگذره بدون ما؟!!
بهش گفتم :

بی همگان به سر شود...
شما که جای خود دارین!!!

پ.ن : یه آهنگی هست که خیلی دوست دارم
همونی که میگه :

تو بخوان شب همه شب برایم ای مرغ سحر
که دل خسته ی من درآمد از سینه به در
تو سبکبالی و من اسیر بشکسته پرم
تو پر از شوری و من
ز عالمی خسته ام...

۸۶/۰۲/۲۵

نظرات (۷)

دوست عزیزم ، سلام

قصد دارم شما را با معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران آشنا کنم ... سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را  دارا  می باشد ... ثبت نام شما به صورت رایگان بوده و وجهی بابت عضویت در شبکه در یافت نمی شود و جایگاه شما دایمی می باشد . و نیز می توانید از کارتهای عابر بانک طرح شتاب کشور و کارت اعتباری پارسیان برای خریدهای خود استفاده کنید که همراه با کسب درآمد می باشد
www.iranbin.com

برای اگاهی کامل از تمام شرایط و ویژگی های سیستم به وبلاگ ما مراجعه کنید که به صورت شفاف شرح داده شده است .
www.iranbine.blogfa.com

فرصت را از دست ندهید. همین الان به جمع دوستان خود در سایت ایران بین بپیوندید.
یا حق
۲۵ ارديبهشت ۸۶ ، ۰۵:۱۸ حمید داودآبادی
بنام حضرت دوست
ممنون و بسیار متشکر که به بنده حقیر سراپا وابسته نفس چیزهای قشنگی را یادآوری کردی.
خدا خیرت بده
بی همگان به سر شود
بی تو مگر نمی شود؟!
خاک باران خورده آغشته‌ست با بوی تنت

باد، بوی آشنا می‌آورد از مدفنت

زنده‌ای در هر گیاه تازه، کز خاکت دمد

گرچه می‌دانم که ذرّه ذرّه می‌پوسد، تنت


عصر تلخی بود، عصر آخرین دیدارمان

آخرین باری که دستم حلقه شد بر گردنت

مهربان بودی و آن ایمان دریایی هنوز

موج می‌زد در " خدا، پشت و پناهت" گفتنت
من از این آهنگ زیریه حال می کنم!‌:دی
سلام و تحیت.
تلاش کنین خود ذکر شوید یعنی بمقام ذکر نائل گردید
۲۵ ارديبهشت ۸۶ ، ۲۳:۰۸ حمید داودآبادی
بنام حضرت دوست
و ... تنها صداست که می ماند ...
صدای شلیکی در دور دست
صدای سوتی تند و کش دار
صدای انفجاری خفیف که به خمپاره نمی ماند
صدای خسته زمینی که از انفجار نمی لرزد
صدای دوست من
بغل دستی تو
فرمانده گردان گاز ... گاز ... گاز ...
صدای سوختن پوستی لطیف
صدای جز و جز کردن ریه ای تنگ
صدای ضربان تند قلبی نازنین
صدای گردش سریع مردمک چشمی زیبا
صدای خس و خس سینه ای سوخته
صدای ترکیدن طاول های شیمیایی
صدای گریه های بی صدای دخترک بر بالین پدر
...
برای خواندن بقیه این مطلب، با ما همراه شوید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی