دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

وقت است!
همه را بیدار کن!
همه را ، جز تاک ها
که دارند
خواب شراب 
می بینند!



پ.ن : در تمام زندگی نقش یک شورشی را داشته ام
 بر شب هجوم می برم
و گاه شبیخون می زنم
و دلم را محاصره می کنم
پشت خیمه ی تنهایی مدام...
و گاهی
با افتخار کشته می شوم!

پ.ن : دل من به این راحتی ها نمی گیرد!
اما وقتی بگیرد ول کن نیست!

بهتون قول میدم تا مدت ها قیافه ی من
رو نمی بینید!
صدام رو هم گاهی از تلفن!
که نپرس برای چه همیشه ساکت است...

پ.ن : امروز را کلاس نرفتم...راستش نه از تنبلی بود
نه از هر چیز دیگر!
فقط دلم می خواهد هیچ راهی را کامل نروم
اصلا از هر راهی که به هر راهی میزند تا به منزل برسد
متنفرم!
برای من دیگه مسجل شده که منزل همین راه است...
دیگه  هیچکس نمیتونه گولم بزنه!
هیچ کس و هیچ چیز...
هیچ چیز یعنی همین دل خوشی های موازی!

پ.ن : صبح داشتم به شب های برره! فکر می کردم
و این قطعه ی :

بچه صیدم را نزن!
آهوی دشتم را مزن
.
.
«خواب خرگوش به خواب یار می ماند...»

پ.ن : یه فراز عرفانی و به شدت منطقی !
 به ذهنم رسید که :

« یار خواب است، بیا ، تا که بلندش نکنیم!...»

۸۶/۰۲/۳۱

نظرات (۱۸)

محمد جان سلام(ثواب اومد واسه خودم)
۱ جواب آفو بده حتما که مهمه
۲ این یار خواب که داره خواب شراب میبینه یعنی چه...!
« یار خواب است، بیا ، تا که بلندش نکنیم!...» یا
« یار خواب است، بیا ، تا که بیدارش نکنیم!...»  :دی
MB: بهت قول میدم تا مدت ها تحمل دیدن قیافه ات رو ندارم!
صدات رو هم گاهی از تلفن! که چه بهتر که برای همیشه ساکت باشی! :دی

هومن: تو که استعداد زیادی در این زمینه از خودت نشون دادی، بگو ببینم به نظرت عکس این پست "بو دار" نیست؟!! :دی

هومن !
تو هیچ وقت شاعر نمیشی!

جاسا!
تو هیچ وقت آدم .. . .
how nice eyes..................
خیلی بدین.
من چند روزه که بلاگتون رو می خونم!
یه عالمه خوشحال شده بودم که می تونم خیلی چیزا از شما یاد بگیرم...
اما شما...
شکر!
التماس دعا
یا علی
س
مذهب زنده دلان، خواب پریشانی نیست...
از همین خاک، جهان دگری ساختن است
این فراز هم برای صادق عزیز!
(جهت استفاده برای معشوقه های باستانی!!!)

«خط لب چشمان تو میخی است , عزیز!»

به س :

من که نفهمیدم چی می گین!
من نمی تونم واسه کسی که نمی شناسم دعا کنم
آخه مسوولیت داره :دی
سلام!

چرا نمیشه؟

مثلا میتونید دعا کنید:انقدر ایمانم قوی بشه که  بتونم از لذت

زود گذر گناه به خاطر خوشحالیه دل آرام بگذرم!
نکنه توی چوپال می خوای تشخیص بدی که من آدم می شم یا نه!
سلام محمد جان.تا زنده ایم رزمنده ایم.ما مامور به تکلیف هستیم نه مامور به نتیجه.هدف ما کار برای خدا وز مینه سازی جهت ظهور است.منزل ما انچنان بلند است که کلمات در برابر ان کم میاورند.ان شا الله منزلمان را گم نکنیم.
من نظرم رو در مورد چشم ها گفتم قبلا..‌:دی
می تونی یه فرازم راجع به خط سیبیلاش یگی!!

"ملت ایران با اقدامات و موضعگیریهای خود، همه مسلمات و اصول این قدرت سلطه گر را زیر سؤال برده است و با این کار بسیار عظیم، تماشاگران این مجادله سیاسی بزرگ یعنی ملتها را تحت تأثیر قرار داده و این واقعیت برای دولت مستکبر امریکا از هر زهری تلخ تر است"

نظام اسلامی بمبی قوی در دنیای سیاست منفجر کرده است که قدرت آن هزاران برابر بیشتر از بمبی است که امریکایی ها در هیروشیما به کار بردند."

مقام معظم رهبری
.
.
.
با زلف تو کارم به کجا می کشد آخر ؟؟؟؟
...

دریغ از من  . ..
جاسای عزیز والا از بو گذشته داره به حس لامسه میرسه ! :دی
یار خواب است، چرا بلندش نکنیم!...»
لنگ ظهره دیگه
اما راجع به قطعه ی شب های برره
بچه صیدم را مزن!
اما این آهوی دشتم را تا جون داره بزن خیلی چموشه مثل بعضی از چاه ها میمونه
هوالله.
...
هنوز چشم ِ تو آبی ترین ِ دریاهاست
مباد چشمه ی من خشکسالی ِ چشمت!
هوای چشم تو ابری، فضای چشم تو سبز
خوش ست آب و هوای شمالی ِ چشمت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی