دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

دل من در هوس روی تو ای مونس جان

همچو خاکی است که در دست نسیم افتاده...




پ.ن : احساس می کنم سربازانم در برابر چشمانم
یکی یکی کشته می شوند
و من باید بایستم تا از آن گوشه ی حادثه تیری بیاید
و نگذارد تا غرور نیمه جانم زجر بکشد...

پ.ن : چند قدم به رهایی بیشتر نمانده...
اما
من از رهایی نیز می ترسم!

این روزها مدام دلشوره های قدیمی
و اضطراب های سال خورده
تعقیبم می کنند...

چند قدم....

مهتاب مرده است
در من ستاره نیست
اما به چشم تو سوگند می خورم :

از آسمان پُرم!

۸۶/۰۴/۱۵

نظرات (۱۰)

باز هم زیبا...پر حرف ولی آروم

این روزا اضطراب مهمون همه دلها شده....یک اضطراب گنگ
سلام عزیز محمد! تو کجا بود؟ تو مرا منها کرد؟ پیش تو خدا هم تنها بود. اینجا خدا زیاد است. من مثل قاطر همش قاطی کرد. گیج شد. خسته شد سیر شد گریه شد زندانی شد فراری شد و شاید اگر تو نیامد یا خودکشی یا اعدام!
من خیلی اونجای تو را دوست داشت. همونجای من برایت تنگ شد! .... همونجایت که برای خدا می لرزید!
ُسلام حسین جان

گفتنش خوب نیست
اما بس که حرصم گرفته میگم همه بدونن :دی

که این دفعه ی دومی که قراره بیام ایران
و تمام و کمال جز پاسپورت و بلیط خودم
دارم وسائل حضرتعالی رو میارم!!!
تازه هنوز هم نگاه می کنم
کلی چیز مونده :
کاپشن خانم نمی دونم کی و شلوار آقای فلانی و .. . .
هوس روی تو ای مونس جان در دل من..
همچو ماهیست که در حلقه ی چاه افتادست :دی

باز هم به شکوفه ها به باران..
نه٬ فکر کنم دیگه گیلاس شدن :دی
در هر حال سلام یادت نره
به سین :

گر چه من زبون ترکی بیلمیرم
مردم امروزی عاشق نجسن!

قافیه خیلی کمه چیکار کنم
شاعرا این موقع ها کم نفسن

امروز عاشق میشی فردا فارغی
این مدل عاشقیا خوب نیس اصن (اصلن :دی)

بعضی از عشقا ولی واقعی ان !
به آدم مزه می دن چون ملسن!
مثه رودخونه عمیقن مث آب
یه جورایی مث رود ارسن

آره بعضی عشقا مثل باقلواس
عاشقا منتها مثل مگسن
عشق من به اندازه یه لوبیاس
تازه بعضی عاشقا قد عدسن!
ای شاعر
ای باقلوا
ای لوبیا
ای...
؛دی
*تازه بعضی عشقا قد عدسن!

-پ.ن : شعر از من نیست :دی
راه نمی روم که می دوم
خسته نمی شوم.... که این راه خاکستری هم باشد در مقصدش تو ایستاده ای!
تمام کار و بارم شد دوبیتی

همه شام و نهارم شد دوبیتی

دلم خوش بود می خوانم برایت

تو رفتی زهر مارم شد دوبیتی!
«جان من؟»
«مرگ من؟»

...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی