دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

دل به امید صدایی که مگر در تو رسد

ناله ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد!



۱. امروز به دوستم می گفتم :
بعضی کتاب ها هستند که نمی دانم دوستشان دارم یا نه!
تنها کاری که می توانم بکنم این است که می گذارم قبل از خواب بخوانمشان!
اگر با صدای زنگ از خواب بیدار شوم دیگر به کتاب نگاه هم نخواهم کرد...
کتاب ها موجودات عجیبی هستند
مثل بعضی آدم ها ... مثل بعضی روزهای زندگی ام.

قرار است تا چند ساعت دیگر پاریس را ترک کنم برای همیشه...
این هم مثل همان کتاب هاست اما فرقش این است که
امیدوارم با صدای زنگ از خواب بلند نشوم!

۲. در این مدت از فرانسوی ها بدی زیاد دیده ام...اما درست بهترین دوستانم
هم خود فرانسوی بوده اند در حالی که هم کلاسی هایم از چهل کشور دنیا
و از قاره های مختلف بودند. دیدید گفتم بعضی کتاب ها را نمی شود...
البته دقیقا همین احساس را در شریف داشتم.
از همکلاسی هایم در شریف هم تلخی زیاد دیدم ،
اما بهترین دوستانم و بخشی از خودم را آنجا جا گذاشتم!
ـ تا آینده....
هر چند هرگز بقیه را مقصر نمی دانستم
من  میان اونها نمی تونستم درک بشم
البته اینجا هم هرگز درک نشدم اما فرقش این بود که اینجا دیگر توقعی نداشتم!

۳. نیکلاس به من می گفت : از اخلاقت بعضی وقت ها خوشم نمی آید!
تو به هر صورت در پاریس زندگی می کنی و
باید خودت رو با ما تطبیق بدی نه اینکه به بقیه ایراد بگیری !
تو باید بدونی که از ایران اومدی و نباید احساس کنی که از فرانسوی ها بیشتری!
به هر صورت تاریخ نشون میده کدوم کشور متمدن تر و بالاتره
 
بهش گفتم : تاریخ هنوز تموم نشده ...

۴. به نظر من نظم مربوط به آدم هاییه که نمی خوان فکر کنن!
بی نظمی خودش یک نظم پیچیده میتونه باشه
به شرطی که آدم هرگز در تمام این مدت یک برگه رو هم گم نکنه...

چیزی که ازش متنفرم اینه که یکی بیاد میزم رو مرتب بکنه!!!

۵. یادم باشه اگه ۱۱ سپتامبر نرفتین انگلیس براتون بگم به عنوان
یک مسلمان معلوم الحال! چه اتفاقاتی ممکنه براتون بیوفته!

۸۶/۰۶/۱۹

نظرات (۱۹)

تاریخ هنوز تموم نشده... جمله ی بسیار عمیق و زیبایی بود.
قبل این که کامنت بالایی رو بخونم
من هم اومدم همین رو بگم
خیلی عمیق جوابش رو دادی.
موقع تموم شدن تاریخ خیلی ها رو سیاهند، امیدوارم جوری تموم نشه که ما هم تو همون دسته ای باشیم که این جواب رو از سر طعن بهشون دادی.

مرتب کردن میز هم که، آی گفتی! اصلا مرتب که می شه همه چیش به هم می ریزه. حالا آدم هی بگرده مگه جزوه و کتاب و کاغذها پیدا می شن؟؟
محمد جان خیلی خوش اومدی :دی
هووووووووررررررررررررررراااااااااااااااااا
شنیدم که رسیدی ..
من ایمیلی نگرفتم ازت اما ..
مواظب خودت باش صدرای عزیزم ..
سلام!

خیلی زندگیه عجیبیه!
بعد از هزار بار آشنا شدن
بازم باید آشنا بشی!

اما اینجا به نظرم آدمها خیلی نازن!
امیدوارم به اندازه ی آدم های ناز بی خاصیت نباشن!

در بدو ورود افسر پلیس بهتون خوش آمد میگه!!
و میگه هر مشکلی داشتین بیاین منو ببینین!
و آخر حرفاش برای خوش مشربی میگه سی یو!!!
شما هم که اصولا با این اخلاق های ناز مشکل دارین
میگین :‌ آی هپ نات!

اینجا همه چی خاکستریه!
خونه ها
زمین
و حتی آسمون!

تا بعد...
محمد جون به اون چینی عزیز یه سلام مخصوص بروسن ! :دی
راستی محمد دیدی اسکاتلندیا میگن: هایا به جای های ! :دی
(خیلی باهاشون جواب میگیرم !)
آخ گفتی... تو این فرودگاه این بی ...ها خیلی اذیت می کنند. حالا قیافه من که اصولا به تروریست ها نمی خوره و کلی بیبی فیس هستم ( دی: ) با این حال این بار آخر کلی ما را بالا پایین کردند دیگه حال تو رو خوب می فهم. دی:
محمد جان چه بی خبر (اومدی/رفتی؟!) الان که این کامنت رو میذارم نمدونم دقیقا باید از کدومش استفاده کنم :)
به هرحال از خدا میخوام که مراقبت باشه. از کنار برو. به غریبه ها هم سلام نکن، میگن کراهت داره... D:
یه ضرب المثل قدیمی میگه
اگه  گوس نیست
به پاسکال بچسب!

به هر صورت این ضرب المثل رو
نمی تونم دقیق  توضیح بدم :دی
داداشی اینو بخون :

http://naftnews.net/More_News.asp?id=865

الانه که از خنده بمیرم!. قیافه این یارو رو ببین چه باحاله .. طرف اهل دل .. :دی
دلم برای زنگنه تنگ شده!
تنهایی اندازه ی چهل نفر موثر بود!

بگذریم کسانی که می خواستن جاش رو بگیرن
بهش تهمت دزدی زدن!
نمیدونم این چه اسلامیه که ما داریم!
من از زنگنه پاک تر و با قابلیت بیشتر - وزیری ندیدم!

کسی رو مسخره نمی کنم
بالاخره رای مردمه!
اگر دلشون می خواد اینا وزیر و وکیلشون باشن
بذار باشن.
به من چه!
تریک می گویم رسیدن ماه رمضان را.
از خدا می خواهم فیوضات این ماه شامل حالت شود و بیش از پیش توفیق درکش را داشته باشی.
سکونت گاه جدیدت هم مبارک.
زود عادت می کنی. مطمئن باش

- یک دوست
به هاتف :

حاجی اتفاقا من رو اصلا نگشتن!
یک سری سوال کردن که من عاشق جواب دادن به این
سوالا هستم :دی

به علیرضا :

تو بی خبر سوئدی؟
این هاتف همه رو داره از خط به در می کنه!
بابا سوئد چیه...فوق بعد از چند سال یه کاریکاتور موهن
چاپ کنین‌:دی

اینجا ساکت ترین روزهای زندگی ام رو دارم می گذرونم
همه اینجا همکار هستن! و زن و بچه و نوه و نتیجه و اگه خدا بخواد ندیده دارن! و اصولا کاری به کار هم نداریم...

من از فرصتی که امروز ناهار بود و نرفتم و نباید بیش از قرارداد کار کنم! استفاده کردم برای این کامنت!
محمد اتفاقا بچه ها امروز سوال می کردند اسکاتلند کجای انگلیسه!!! حقیقتش من هم دقیق نمی دونستم چی جواب بدم این بود که گفتم شاید خودت بعدا بخوای جواب این سوال رو بدی رفرشون کردم به همین جا!
منم ریفر میدم به هومن! که صابخونه س!
هر وقت یادت رفت پاریس کجاست اونوقت
به من ریفر بده :دی
اون موقع که نباید به تو ریفر بده :دی :دی :دی .....
hala in paris ke migi koja hast?! france daste raast be ghole dr. pishvaie or somewhere else?!
مادر
هرچه می گوید از دل است و پر از لطافت احساس
خدا ایشان را برای شما حفظ کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی