دل آرام



بایگانی

sans tout amour au monde !

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

چه خوش صید دلم کردی...
بنازم چشم مستت را

که کس مرغان وحشی را
از این خوش تر نمی گیرد!




۱. سخن در احتیاج ما و استغنای معشوق است!
البته...
چه سود افسونگری ای دل!
که در دلبر نمی گیرد...

۲. میان گریه می خندم
که چون شمع اندر این مجلس
زبان آتشینم هست
لکن
در نمی گیرد!

۳. میگه :
راه ها دو گونه اند :
آنها که می برند و آنها که می آورند!

از شما چه پنهان
به راه هایی رفته ام
که می برند و دگر نمی آورند...!

۴. نه اینکه زیاد سر به راه و معتدل باشم!
نه...من گاهی به شدت تند می روم و گاهی به عمد کند.
دست خودم هم نیست گاهی.
گاهی سیاهم و گاهی سفید. با فلسفه ی خاکستری هم
مخالفم! و به نظرم بدترین رای ممکن رای ممتنع است.
اما :
وقتی می بینم : اینا شیرهای آب سرد و آب داغ شان از هم جداست
و هر کدام ظرف سه ثانیه به انتهای ظرفیت وجودی شان می رسند!
(درست مثل بعضی از دوست های سیاسی خودم!)
و اینقدر داغ یا بی نهایت سرد می شوند که ...

به نظرم تمام گمراهی آدم از اعتماد کاذب ایجاد می شود
مثلا همین اعتمادی که نمی ترسی از اینکه چند دقیقه دیگر...

حالا من آدم عجیبی هستم یا شما که با اطمینان
شیرهای آب گرم و سردتان جداست؟

۸۶/۰۶/۲۸

نظرات (۳)

چقدر دلم برای همین -تقبل الله- های ظاهرا خشکی خالی
تنگ شده...

ماه رمضون بدون سحری با دعای سحر که هر دفعه
هر جمله ایش رو که می شنیدم تمام تنم می لرزید

بدون افطارهایی که همه منتظریم...

ربنای دم اذان
گریه های دل پاک
سلام بابا !

شب قدر آقای فاطمی نیا
با اون الحمدلله گفتن های از ته دلش...
با نفس روحانی و نازنینی که طنین یا فاطمه (س)اش
در گوشم هنوز که هنوز است مثل همون روزها...
همیشه یا فاطمه (س) که می گفت.
سکوت می کرد.
میگفت مگه میشه آدم در مجلسی برای خدا بشینه
به مادرش سلام نکنه...
باز سکوت می کرد
این بار طولانی... وصدای گریه های با محبت آدم های اطرافم
که همه ...

دلم برای محبت های واقعی تنگ شده!
محمد جان میبینم که جواب گرفتی با شیرهای آب گرم و سردشون! :دی
آخه آب سرد شیر خوردنی هستش ولی آب گرم خوردنی نیست ! برای همین از هم جداش کردن که بدونیم کدوم رو میشه خورد ..... :دی

آن یکی شیر است اندر بادیه ................................
ممنون هومن جان!
اما من همچنان بر وزن پاریس میرم آب می خرم!
از این وایتل ها که مزه ی منیزیم میده!

ااااه ه ه ه
پس بگو چرا این خانومه فروشنده
توی دلش داشت میگفت :
چه با کلاس :دی
آب شیر نمی خوره ! :دی