دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

فزت و رب الکعبه!

۱. بمیرم دل...تو را دیوانه کردند!

۲. تصویر من رو از شهر شهید پرور شیراز دریافت می کنین!
از این جایی که هستم صدای مهیب تیشه به خوبی
احساس میشه که احتمالا کار فرهاد نباشه!
به هر صورت هیچ خواب شیرینی در کار نیست!

۳. «اگر مجنون دل شوریده ای داشت...»
لیلی تا حالا به یه جایی رسیده بود!!!

۴. یعنی واقعا جای شکرش باقیه که زلزله نیومده!
راه ها همه بسته و همه جا برف و مرف!
خیر سر همه شون هم یه اتوبوس خوب براشون گرفته بودم
که به علت برف نرسید به اصفهان!
اینا لطف کردن یه اتوبوس از این بنزهای چهل و هفت خسته
با این صندلی زرشکی ها بهمون دادن!
البته آقای راننده دید ما خارجی! هستیم خیلی مرام گذاشت و
جلوی چشم همه ی مسافرین از پارچ جادویی اش که با دست مبارک
خودشون توش استکان میزدن و چایی پر میکردن بهمون تعارف کردن!
تازه گفتن بهشون بگو : ایران دوست آمریکاس!!!

۵. من دقیقا ۵ دقیقه رفتم توی مسجد شیخ لطف الل.. ( ریچادلله سیلور من!)
نماز بخونم...برگشتم دیدم مثل مگس که دور عسل جمع میشه
دوستام رو محاصره کردن و اینا هم چه با شور و شعف
دارن به ابراز احساسات بقیه پاسخ میدن!!!

اصلی ترین سوال ایرانی ها اصولا از خارجی ها اینه :
نظر شما در مورد ما چیه!!!

البته یه سوال زیبا ی دیگه هم پرسیده بودن که :
به نظر شما ایران میتونه عضو اتحادیه اروپا بشه؟!

۶. من نمی دونم چرا همه ی ایرانی ها دوست دارن از کشورمون
تصویری زیبا به خارجی ها ارائه بدن..
هر کدوم از اینا یه راهنما به زبون بسته ی خودشون همراشونه
که توضیحاتی در مورد ایران داده و به نظرم اکثرا اغراقه!
به هر صورت...در بعضی از جاهای سفر جدا به اینا سخت گذشته
مخصوصا قسمت اتوبوسش...ولی من جدا داشتم لذت می بردم
و هی بهشون می گفتم اینم بخشی از واقعیت هاس!
احتمالا تهران که برسیم یه سر ناصر خسرو هم ببرمشون!

۷. بمیرم دل...!

۸۶/۱۰/۱۷

نظرات (۱۴)

...
لا اله الا الله!!
نزدیک بود یه چیزی بگم!
۱۷ دی ۸۶ ، ۱۲:۵۳ بید مجنون
سلام
هیتلر به ناپلئون گفت ما برای شرف می جنگیم ولی شما برای پول !
ناپلئون هم بهش گفت هر کسی برای چیزی که ندارد میجنگد
اینو گفتم راجع به تصویر خوب ارائه دادن از ایران چه از طرف مردم و چه از طرف مسئولین (علی الخصوص مسئولین)
خوبه لااقل تو یکی مثله بقیه نیستی و واقعیت رو اگه نگی لااقل پیش خودت قبول داری
خوشحال شدم سر زدم خوشحالتر میشم سربزنی
تک خوری داشتیم ! :دی
تقریباً مطمئن بودم که زیر توده های برف گیر کردید!!!
۱۸ دی ۸۶ ، ۰۲:۵۲ دکتر متین
کشورمون زیبا بوده هنوزم هست هیچم اغراق نیست

لطفا  اگه به سلامت به تهران رسیدین (خنده بد جنسی )  پست بعدیتون رومصور تر ارائه بدید یعنی از این عسلا دوستان خارجکیتون یه عکسی بذارید دیگه :)) بابا ما خارجکی ندیده ایم آخه :)) (مخصوصا از روس های  مقیم پاریس :دی )


"شاعر مادر شد
پدر بچه های خود را سوزاند !!"
.

ره نبردیم به مقصود خود اندر شیراز
خرم آن روز که حافظ ره بغداد کند

کوفه یا بغداد..
زیاد توفیری نداره :دی
۱۹ دی ۸۶ ، ۰۴:۱۸ هولدن کالفیلد
خودشون بد موقع اومدن، موقع یه سرمای پنجاه ساله که تصاعدی و هندسی پیش میره...!

رابطه ی شیخ لطف الله و سیلورمن چی بود؟!
با اون تیکه ریچاردا...  خیلی حال کردم!

آقا من هم (کلا!!) موافق هستم. این خارجی ها که میگن چه شکلی اند؟ شنیدم چشماشون مثل ازرق! شامیه، راسته؟
علامه مجلسی رحمت الله علیه می فرمایند : « بر حسب اقسام گوناگون سحر ، چگونگی تأثیر آن نیز فرق می کند .پس آن قسم که از قبیل شعبده است کیفیتش نیز روشن است ؛ با حرکات سریع دست ، از خطای دیگران استفاده می کنند . اما اینکه به وسیله جادو، حب و بغضی یا غم و ناراحتی در قلب کسی به وجود بیاید ؛ ظاهر این است که خداوند همان گونه که در ادویه ، خواص دارویی قرار داده ؛ در اعمال ساحر یا اورادش نیز این خاصیت را نهاده است . یا اینکه اجنه و شیاطینی که توسط ساحر به استخدام گرفته می شوند موجب حب و بغض می گردند. اما اینکه بعضی ادعا می کنند ساحربا کمک سحرباران نازل می کند یا ابرها را جمع می نماید ؛ ما قبول نداریم که چنین چیزی ممکن باشد تا بتوان به وسیله جادو درعالم بالا تصرف نمود.»( ، بحارالانوار،ج6، ص38و39)
هیتلر و ناپلئون هم دوره نبوده اند.فاصله.... ۶۷ سال.
وقتی میام اینجا برای هر یک پی نوشت،یک بند حرف دارم !!! ... خیلی خویشتن داری می کنم که هیچ نمی نویسم !!! ...

اما فقط اینکه : بمیرم دل ...

راستی! مطمئن باشید از ایران بدشون نمیاد ... به شرطی که بگذارید همه واقعیت را از نزدیک لمس کنند ... :دی
bad az modathaa, sa'atet ro az zire kharvarhaa toshak peidaa kardam!
haalaa chikaaresh konam?
be ebarate daghightar,man age nakhaam namaaz shab bekhoonam baaiad chi kaar konam?!!!
۲۰ دی ۸۶ ، ۱۲:۲۱ to farz kon nashenas
à Fateme:
Il faut jamais écrire sur (ou plus tôt pour) un mur que lui-même n’est sûr de son existant.
به حامد :

حامد جان..خیلی عزیزی!
اما من اهل و قدر نماز شب و اینها نیستم
سوء تفاهم شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی