دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۸۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ

فسبح باسم ربک العظیم
فلا اقسم بمواقع النجوم
و انه لقسمٌ لو تعلمون عظیم
انه لقرآن الکریم..

پ.ن ۱ : معلوم شد که یک یا دو دقیقه
کم است  برایم
که آرزویی به ذهنم برسد
قابل گفتن..

پ.ن ۲ : بهش گفتم : شما دارین توی یه برکه ی
کوچک و پست غرق میشید.
به نظر من اگه یه دریای آبرومندی پیدا کنید 

برای غرق شدن اولی تر است.

پ.ن ۳ : امید قد تو می داشتم ز بخت بلند
نسیم زلف تو می خواستم ز عمر دراز..

کاش میشد به جای ساعت
چند سال زندگی را عقب کشید
یا یک عمر به جلو.. 

۸۷/۰۷/۰۱

نظرات (۵)

سلام
من نبودما
سریدی ؟
دعا کردن من که فکر کردن نداره. معلومه دیگه :دی
محمد کجی؟؟؟؟ بابا یه خبری بده دیگه !
1. من افتخار می کنم خودم رو بین عزاداری ساده ی
مردم می بینم.
«ما یک ملت  گر یه ی سیاسی هستیم »

2. تقریبا این مدت هیچ کدوم از دوستان سابق رو ندیده ام
اینجا هم سکوت است الحمدالله.

3. از خدا ممنونم که نفس آقای فاطمی نیا رو
نصیبم کرد.

4. هیچ برقی نیست که در چشمانم مانده باشد.
همین است زندگی
زندگی یک آرزوی دورنیست
زندگی یک جست و جوی کور نیست
زیستن در پیله پروانه چیست؟ زندگی کن

زندگی افسانه نیست
گوش کن ! دریا صدایت میزند؛
هرچه ناپیدا صدایت میزند
جنگل خاموش میداند تو را؛
با صدایی سبز میخواند تو را
زیر باران آتشی در جان توست
قمری تنها پی دستان توست
پیله پروانه از دنیا جداست
زندگی یک مقصد بی انتهاست
هیچ جایی انتهای راه نیست؛
این تمامش ماجرای زندگیست
    A moment of silence is not inherently religious  
عیدت مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی