دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

زنی با شعرهای همچنان از عشق ناگفته..




پ.ن : ولی من بر عکس شما نگاهم به من است
شاید سیاست حکم نکند این روزها به من نگاه کردن را..
اما من برایم مهم نیست این فراز و نشیب ها.

سرشار از یقین و امیدم..
میدانم که خدا -اگر ما درست بمانیم-
کمک مان میکند..
 باید
امید مان را به جای فضا
به خدا بدهیم..

هر چه پیش بیاید مصلحت اوست
و ما بنده ایم و تسلیم اراده ی او..

پ.ن : کوه و صحرا پیش سیل بی قرار من یکی است
خون منصورم خزان و نوبهار من یکی است..

۸۸/۰۵/۲۶

نظرات (۸)

این همان کلام اوست که می فرماید : فَمَنِ اتَّبَعَ هُدایَ فَلا یَضِلُّ وَ لا یَشْقی، کسی که از هدایت تبعیت کند نه گمراه می‌شود نه به مشقت می‌افتد.
همان است که خواست خواست او ست بدون چون و چرا
و دل ما می گیرید از این که چون و چرایمان زیاد است .
اللهم ان لم تغفر لنا فی ما مضی من شعبان
فاغفر لنا فی ما بقی منه...
خیلی جالب بود..
همین دیروز داشتم همین رو می دیدم..
:)
http://www.baran41.blogfa.com/post-22.aspx
http://www.baran41.blogfa.com/post-20.aspx
این چه ربطی داره اونوقت؟
بی ربط بود. اما جالب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی