دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

الحمدلله علی حلمه بعد علمه..



من به تک تک لبخندهای تو ارادت دارم
من به قطره قطره اشک های تو وقت دعای افتتاح
محتاجم...

پ.ن : ما از اون دست عاشق ها نیستیم که اگر به خیال خود
معشوق را رسوا کنند...بی خیال عشق بشویم
برویم بنشینیم یکجا و محض خاطر پاکدامنی
بیانیه بدهیم..

صبر کن .. فقط کمی صبر کن..
ما خدا بخواهد
تا سر نیزه با تو هستیم..
تا سر نیزه..

الا علی الدنیا بعدک العفا

بعد از تو خاک بر سر دنیا !

پ.ن : من فریب شما را نمی خورم..
با اینکه از در دیوار برایم درد مانده است..
و دوست و دشمن برایم سنگ هدیه می فرستند.
گریه ها و فحش ها و حرص و جوش هایتان
فریبم نمی دهد..

غری غیری..

پ.ن : به قول شاعر :

بگذر از نی.. من حکایت می کنم!

۸۸/۰۶/۰۳

نظرات (۳)

بگذر از "من"..او حکایت می کند!
الحمدلله علی حلمه بعد علمه..
برات آف گذاشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی