دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

سراسر درد و آهم کن
.
.
.
فقط یکدم
نگاهم کن !



« راستی در میان این همه اگر
تو چقدر بایدی؟ »
قیصر..

پ.ن :

از حال و روزم هیچ کس جز خدا خبر ندارد.
و کفی بالله شهیدا ..
و من
مثل تمام روزهای زندگی ام
جز به رحمت اش
به هیچ امیدی نمانده ام..
و لبخند دروغین هیچ شبی
روزم را تاریک نکرده..

پ.ن : من این روزها یاد گرفته ام که از خودم ننویسم.
از خودم نگویم..از خودم دفاع نکنم..
تازه می فهمم حرف های دوستان پاک و مومن را
که می گفتند که اینها حدیث نفس است..

آری..این ها همه حدیث نفس بود.
اما من به دست های مادرم قول داده ام
که شبیه به مهربانی او بنویسم..
به آرامی قلب اش ..

به بغض در گلو پیچیده سوگند ..

۸۹/۰۱/۲۳

نظرات (۲)

بونا پیتی بون ویکند...
۲۶ فروردين ۸۹ ، ۱۰:۲۵ سید باقر نبوی
بسم الله


محاکات عنوان ستونی در صفحه آخر (صفحه ۱۶)  روزنامه حزب الله است که قرا ر دارد تا به طرح دیدگاه های فرهنگی هنری در جبهه انقلاب بپردازد.

طرح دیدگاه های فرهنگی هنری امام و آقا، تئوری های فرهنگی در گفتمان انقلاب اسلامی، نقد سیاست های فرهنگی جاری، جریان های هنری و ادبی... از جمله موضوعاتی هستند که این ستون در بر میگیرد.

این ستون فرصتی خواهد بود تا یاران این کارزار فرصتی برای بیان دغدغه ها و دردمندی های خود در حوزه هنر و فرهنگ انقلاب داشته باشند.

لطفا مطالب خود را بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کلمه تنظیم و به آدرس sbnabavi@gmail.com ارسال نمایید. یا شماره تماس خود را در اختیار این جانب قرار دهید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی