دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

یادگار من است این درخت
که خستگی تبرت را می گیرد!

عمیق تر بزن!


پ.ن :‌ فهموندم بعضی مطالب سخته...
مثلا من نتونستم به اینا بفهمونم از سگ جماعت بدم میاد!
قشنگی پاریس به اینه که یا خود این جماعت حضور دارن
یا محصولات جانبی شون...
ملت هم کلی حال میکنن!

پ.ن :‌ استاد عزیز کنجکاوانه
به من میگه شما مریض نمیشین اینهمه سبزیجات می خورین!؟
منم کنجکاوانه گفتم :
یعنی فکر میکنین قورباغه مقوی تره؟

پ.ن : در طول سفر با این دوست مکزیکی! هم اتاق بودم
نیمه های شب احساس کردم داره توی خواب میگه :

محمد! کومو استاس!!!؟!!

منم بی مرامی نکردم صداش رو ضبط کردم همون نصف شب!
۲۰ یورو فروختم !

پ.ن : شب آخر من رفتم بالا نماز بخونم برگشتم دیدم بچه ها
همه توی آسمونها هستن :دی
بهم گفتن آواز شاد بخونم !

بیا ای ساقی ... !

دوستی گفت :‌
مرده شور شادی ات را ببرند! ( با این مضمون!)

۸۶/۰۳/۲۱

نظرات (۳۳)

۲۱ خرداد ۸۶ ، ۰۵:۵۰ خرچنگ زاده
کاش دو سه تا از این هم کلاسی های داغون هم ما داشتیم می یومد بغلمون می ایستاد عکس می گرفت! دی: دی: دی:
ای بابا
مجبورم عکسو بردارم :دی
۲۱ خرداد ۸۶ ، ۰۷:۱۶ خرچنگ زاده
نه بابا ... سنت شکنیه. عالی بود!
دیگه دیدنم محاله ... ه ه ه ... :دی
عکس؟؟؟؟
هاتف لینک یک چیزی رو برام فرستاد منم نامردی نکردم، ذخیره اش کردم برای روز مبادا! می فروشمش ۲۰۰ یورو!

برادر هومن، هر چه سریعتر دست این محمد رو بگیر ببر پیش خودت ازش محافظت کن! گفته بودی کارش از مطالب بو دار گذشته!
وا اسلاما! مکاشفه ای انجام شد. شاهد از عالم غیب خبر رسانید که با توجه به سهم خواهی هاتف مبلغ باید خیلی بالاتر از این حرفا باشه!
به Jasa زاده :

اولندش که عکس رو برداشتم
بچه ها درب و داغون نشن :دی

ثانیاندش :

اون عکس جزو افتخارات منه :دی
بالای قله بودیم و بقیه با ترین اومدن اما من و
چند تا دیگه پیاده اومدیم!

3مندش :

من اونجا دوربین رو که تنظیم کردم برگشتم دیدم
جا واسه خودم نیست
به بچه ها گفتم یه کم مهربون تر باشن :دی!
عمیق تر بزن....

سطحی نمی خواستمت!
میدونم از تعریف کردن خوشت نمیاد.برای همین نمیگم که :همیشه منتظر پست بعدی ات هستم.دی:
سطحی چیه Vb جون :دی

من یکی از عرفانی ترین سفرهام رو داشتم به اسپانیا :دِی
عکس قشنگی بود:دی
کاشکی برش نمی داشتین من می خواستم دوباره ببینم:دی
۲۱ خرداد ۸۶ ، ۱۲:۳۱ خرچنگ زاده
من بی تقصیرم. این جاسا من رو اغفال کرد!
آقا من عکس رو ندیدم !
۳۰ پوند میدم به هرکی که لینکش رو برام بفرسته
(البته قول نمیدم :دی )
MB: یا مرکب المبین! خودت خوب می دونی، اینهایی که گفتی اصلا مهم نیست! تو عکس نشون نمیده که تو پیاده رفتی یا با ترن یا با هلی کوپتر یا اینکه در ابتدای امر جا برای کی چقدر بوده! نکته ها هست بسی ..

هاتف: اگر چه اغفال شدی ولی چون بر من پشت کردی، سهمت کنسل شد!

هومن: ۳۰۰ پوند اگر بدی لینکش رو برات می فرستم. البته شاید! بذار ببینم خودش چقدر میده که برای کسی نفرستم!
هر چی خودش میده من ۳۰ پوند بیشتر میدم.....(البته شاید :دی)
به جاسا :

تو آی کیو بنفشه به من می خوای نشون بدی ... .
من هیچ تماسی نداشتم
چه فیزیکی چه متافیزیکی!
عکس دو بعدی نشون نمیده
پس بنابراین مشکلی نداری عکست رو بذارم رو وبلاگم و زیرش هم چند جمله از کتاب غرب زدگی جلال آل احمد اضافه کنم؟!
من که عمرا عکست رو بزنم تو وبلاگم چون ...

اما برات از خسی در میقات آل احمد مینویسم!
۲۱ خرداد ۸۶ ، ۱۳:۵۴ خرچنگ زاده
من تماس بدنی رو منکرش نیستم! چون خودت بدون مقدمه سر بحثش رو باز کردی... جاسا من هنوز با تو ام... سهم من از گلوی کسی پایین نمیره گفته باشم
میبینم که مثل  خاتمی  انکار میکنی ! :دی
راستی محمد این کومو استاس دیگه چه صیغه اییه؟؟؟ :دی
نکنه یه نوع فحشه ! ما که آخرش فرانسه یاد نگرفتیم :دی
ای غرب زده مفلوک!
ای که باید بری دوربین واید شات بخری!
خودت کردی که لعنت بر خودت باد!
حالا دیگه وقت ماله کشی نیست!
بیا پای میز مذاکره تا بهت بگم آی کیو بنفشه یعنی چی!
دل ها بسوزند به حال ...
به هومن :

اییی اسپانیایی بید!
یعنی حالت چطوره :دی
البته فقط در کشور مکزیک استفاده میشه
این اصطلاح :دی

به جاسا :

شانس من اینه که یه خنگی از پشت هم عکس گرفته
اونجا همه چیز مشخصه :دی

به من گیر نده
خیلی آقایییییی...می فهمی که خیلی آقاییییییی
(پخش و پالایش یادت نره! :دی)
تصاویر دوربین های بالا نشون میده که توپ از خط رد شده!
البته تصاویر خط رو نشون نمی دن!! :دی
داوریش با خداست :دی
جاسا تو یه تماشاگر نما بیش نیستی!
خیلی آقایییییییییییییی
(پخش و پالایش یادت نره که داری به ضربه پشت 18 نزدیک میشه!)
"دی
اینجا خوب است
ای ضعیف النفس! قبلا سانسور نمی کردی!
جاسا جان دیگه بسه!
خل بازی هات رو بذار یه جای دیگه!
نمک پاچی های سبک دهه ی مرحوم فردین! رو هم
دیگه تکرار نکن!

بازم کامنت چرت بذاری پاک میکنم
همون توی بلاگت این چیزا رو بنویس!

امضا!
محمد!
خیلی بی مهابا شدی
درست صحبت کن
مرد حسابی مگه من بهت چی گفتم که اینطوری جواب میدی؟
محابا !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی