دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

۱. فرقش اینه که وقتی من واسه بچه ها قصه می گم
خودم هم می شینم گوش می کنم!

۲. تهران که بودم به آقای هامانه گفتم :

گل همین پنج روز و شش باشد...

حالا فکر کنم دقیقا فهمیده باشه منظور شیخ اجل چی بوده!

۳. رابطه ی من با سیاست مثل رابطه ی جد بزرگوارمان با بستنی است!
نقل کنند که جد بزرگوار ما در ۸۳ سالگی همه ی دندان ها سالم داشت
جز یکی...
اما برای اینکه بتواند بی درد بستنی بخورد ، در همان سال های آخر
دندان عاریه گذاشت!

۴. مرحوم پدربزرگم می گفت :

اگر پنج نفر در دنیا هم دل شوند ، تمام مشکلات عالم حل می شود!

- داشتم فکر می کردم آیا می شود در وضعیت فعلی کشور
دو آدم هم دل ...

۸۶/۰۵/۲۹

نظرات (۶)

حاجی یه آمار بده وگرنه من مجبورم  ترکیبی کار کنما ! :دی
تو یک آدم پیدا کن که دل داشته باشه،
دو تا آدم هم دل پیش کشت!
والا طرفای شما رو نمی دونم,اما طرفای ما مردم هم دل دارن و هم همدل زیاده.
شما یه تجدید نظری تو اطرافیانتون بکنید!
ُسلام هومن جان
گفتم که این یک ، دو نداره :دی

جاسا  ! چطوری ؟ :دی
مطمئن بودم از این دست جملات
در نظرات این نوشته میذاری :دی

حامد جان :
ما نمی تونیم هم شهر ی ها مون رو که اهل دودن!
رو تغییر بدیم!

قدرت الله خوبه ؟ :دی
حامد:
ای دلبر ما مباش بی دل برما
یک دلبر ما به که دو صد دل بر ما
نه دل بر ما نه دلبر اندر بر ما
یا دل بر ما فرست یا دلبر ما
یه تجدید نظری در اطرافیانت بکن!

محمد:
>:)
در مورد شعر پایینی یادم رفت بنویسم به قول حاج آقا امجد ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی