دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۸۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

از سهل پرسیدند : ما مراد الحق من الخلق؟
گفت : ما هم علیه!

«لمعه ی بیست و پنجم...»

¤ یعنی مقصود خداوند از آفریدن موجودات چیست؟
گفت : آنچه که برآنند!

پ.ن : یادم باشه یادم بمونه دل خیلی ها کی ها برای آدم
تنگ میشه!

مرحوم پدربزرگم می گفت :

هنوز برشکست نشدی ، آدما رو بشناسی!

اما من خودم را به نفهمیدم می زنم!
به اینکه نمی فهمم ...

پ.ن :
ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الآخرة حسنه...

میگذره اینا !

پ.ن :

روسیاهی به زغال میمونه...اما من حتی
حوصله ی دیدن روی سیاهتون رو هم ندارم!

۸۶/۱۲/۰۵

نظرات (۲)

به جرات میگم یه نفر آدم حسابی پیدا کردم
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8612020292
خیلی جالب بود. به شدت موافقم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی