دل آرام



بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۸۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

یا ایها الذین آمنوا : اتقوا الله وقولوا قولا سدیدا
یصلح لکم اعمالکم
و یغفر لکم ذنوبکم
و من یطع الله و رسوله
فقد فاز فوزا عظیما !



۱. کشور کوچکی بود ، دلش.
آنقدر که در همان جنگ نخست جهانی
به دست نازی های سر کوچه شان
اسیر شد.
دردش فقط -بود و نبود- بود و
از قضا
همیشه یکی بود و یکی نبود.
همه را به یک چشم میدید
اما چشم دیدن خیلی ها را نداشت.
حافظ که می خواند عاشق میشد و
با مولوی عارف.
گاهی هم با صدای معین می رقصید!
آدم و درخت و خدا برایش فرقی نداشت
همه را برای خودش می خواست!

( برگرفته از دفتر خاطراتی که
هر جا رفتم
و هر کسی را دیدم
صفحه ای از آن را  یافتم.)

۲. به دلیل ترس از قیامتو عقوبت حرف جاهلانه ای که نوشته بود
در تاریخ 3 آبان 1390 حذف شد

ربنا اننا ظلمنا انفسنا و ان لم تغفرلنا
و ترحمنا لنکونن من الخاسرین ..

۳. دلم از خیلی چیزها گرفته است.
دیروز از همان روزها بود که دیوانه شده بودم.
دلم دیوار می خواست که سرم را محکم بکوبم
به سختی اش.
آیه ها جوابم کرده بودند تا به اینجا رسیدم :

یا ایها الذین آمنوا : اتقوا الله وقولوا قولا سدیدا
یصلح لکم اعمالکم
و یغفر لکم ذنوبکم
و من یطع الله و رسوله
فقد فاز فوزا عظیما

از خدا ممنونم...!
مثل همیشه.

الحمدلله الذی نور وجه حبیبه...

۸۶/۱۲/۱۵

نظرات (۸)

سیمرغ های یخ زده را دیده ای؟
جرمشان
تلفظ نابهنجار حرف قاف بود!

- فکر کنم الان اگه ازم بخوان
جان رو به جان آفرین تقدیم کنم :دی
سلام آشنا
نمی دونم چرا آشنا صدات زدم
..همینطوری جاری شد
به منم سری بزن
از خیلی ها دعوت کردم که بیان اما نمی دونم چرا خیلی دوست دارم که  تو حتما بیای!!
در دهکده مردی ست که منش دوست می دارم
و روزگار مرا چون او یگانه یکی ست ..
آسمان استعاره از من دور است
کاری به کار کنایه و ایهامم نیست
فرق میان تکلم ترانه و تصویر بی شائبه را می دانم
اما نه عیش واژه و نه خواب از چه باید گفت !!!
تنها به تنهایی تو می اندیشم

سید علی صالحی
به تنهایی خودم می اندیشم
می ترسم اما
شجاعت فقدان ترس نیست
بلکه به این معناست که چیزی مهمتر از ترس وجود دارد

من همزادِِ پسر شجاعم :))
به هر که گفت
تعبیر زندگی شکل صبور همین شقایق است
شک خواهم کرد
...
پناه بر تو ای فهم فراموشی !!!
حالا بیا برای رسیدن به آرامش
نزدیکترین نامهای کسان خویش را بیاد آوریم !
فتبارک الله...!

شاعر میگه
یارم چو قلم به دست گیرد .....  :دی


من نمی فهمم ایران چه خبره!!!
سفیر مجارستان میاد میره اول با رئیس مجلس خبرگان!
دیدار میکنه. بعد قراره پیشه رئیس جمهور هم بره!

مثل اینکه بعضی ها واقعا به قدرت چسبیدن
ول هم نمی کنن.
بعدشم احتمالا یه دیدار با رئیس مجمع تشخیص داره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی