دل آرام



بایگانی

و احسن کما احسن الله الیک...!

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

                                 

باغبان چون غنچه ی نرگس مرا در خواب چید...!

 کنار حوض بلورین خم می شوم
و تصویر 
تو
ماهی گریز می شود!

مرا فریب باش!...آرام کن!

به من گوش کن!
جای من روی نیمکت ها نیست
من در خطوط مقدم عشق
می گنجم!
آنجا که رسولان الوالعزم
دچار ترید می شوند!!!

~ بگذار موریانه تمام خاطرات را مرور کند
مگر نشنیده ای؟
موریانه همه چیز را می خورد الا غم صاحب خانه را!

***

۱. اگر دل داشتم ، می بردی از من ...!

۲. و ابتغ فیما آتاک الله الدار الآخرة
و لاتنس نصیبک من الدنیا
و احسن کما احسن الله الیک...!

۳. صبح با صدای وحید از خواب بلند شدم...
اینقدر واضح بود که فکر کردم مبایلم را جواب می دهم!
درست مثل همان صبحی که
تمام اتاق صدای ربنای شجریان می آمد
...
از نگرانی به حمید زنگ زدم.
الا بذکر الله تطمئن القلوب!

۴.بزرگترین آرزوی من اینه که
خدا توفیق بده که در راه خودش
تمام زندگیم رو صرف کنم.
که نه تنها آخرت که تمام لذت دنیا
رو هم به این میدونم...

فقط خداست که دوستاش رو تنها نمی ذاره!

۸۷/۰۱/۰۶

نظرات (۳)

دلم گرفته است ...
دلم عجیب گرفته است ....
آیا از شما کسی صدای گمشده ی مرا شنیده است ...؟
آیا کسی در این تنهایی ممتد و بی پایان فریاد بغض آلود سکوت مرا می شنود ...؟
به قول استاد ترکی :

در کار دل یا اندکی تعدیل باید کرد
یا هرچه تعطیلی ست را تعطیل باید کرد!
از خدا خواستن شجاعت است
بدهد نعمت است
ندهد حکمت
. از بنده خواستن حماقت است
بدهد منت است
ندهد ذلت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی