دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

هر که را شحنه رها کرد ، خدا می گیرد...!



۱. با تمام احترام . سریال طنز مذکور را دیدم و خوشم نیامد.
این روزها آدم های عادی برایم خنده دار ترند تا آدم های خنده دار.

۲. به نظر من بزرگترین ایراد دولت تشنگی بیش از حد برای تحول است.
 تحول باید از درون باشد نه از بیرون. رنگ کردن دیوارهای
یه خونه ی فرسوده هیچ کمکی به مقاوم سازی برابر زلزله نمی کنه.

دولت صرفا دنبال موفقیت می رود و به نظر من هر چه بیشتر با
عمق مشکلات روبرو میشود گیج تر میشود. در بعضی زمینه ها
منجمله نفت ، هنوز به مرحله ی گیج شدن هم نرسیده که دو سه سالی
وقت می برد. آدم هایی که صرفا دنبال موفقیت می روند
موفق هم بشوند کسی باورشان نمی کند.

۳. من مخالف انرژی هسته ای نیستم. اما نمی فهمم چطور یه کشور
بسیج میشه که غنی سازی اورانیوم که فرآیند پیچیده ایه رو انجام بده.
اما یه پالایشگاه نفت یا گاز که بسیار ساده تره رو نتونه بسازه و
به التماس بیوفته از چین و هند و بلاروس و کشورهای در پیت دیگه که لطفا
جای خالی شرکت های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی رو پر کنن.

علت اینکه قیمت نفت اثر مهمی در اقتصاد ما نداره دقیقا همینه که
در حال حاضر تمام ۴ میلیون بشکه نفت ایران در روز به دست متخصصین
توانمند خارجی استحصال میشه و ایرانی ها جز زحمت لوله کشی
کار دیگری نمی کنند ، تازه آنهم در بعضی جاها.

و در این شرایط کسی که بگه « انرژی هسته ای پیش کش..» کاملا حق داره.
به نظر من در کشور ما اصولا کاری انجام نمیشه.
هر کاری هم که میشه
در اثر جوگیریه .

۴. گزارش گاردین به شدت نگران کننده است. من فکر می کنم
طرحی در جریانه که بخواد بی ثباتی در عراق رو به ایران بکشونه.

۵. گاو ها گاهی با هم بحث می کنن. دیروز من این رو به عینه دیدم.
در چنین حالاتی دو گاو به موازات هم می نشینن اما متاسفانه
در جهت مخالف. و واسه همینه گفتمان گاوها فقط موجب
آزار همسایه ها می شود.

۸۷/۰۱/۲۵

نظرات (۱۹)

بی ثباتی! ...؟
این نوشته صرفا به خودم مربوطه.

از بچه های دلسوز بسیج زعفرانیه و حامیان جوان ملایر
تقاضا دارم برن یه جا دیگه بازی کنن .
پای نوشت!‌ :

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8701260262

آی دلم می خواست ایران بودم ...
بر و بچه های گدای متعهد!

شاعر میگه:

ما رند و خراباتی و دیوانه و مستیم
پوشیده چه گوییم همینیم که هستیم!!



چون دیدم ما(بذرپاشیا) جزو اون دو دسته نیستیم نظر دادمااا... :دی
سلام جواد جان

بابا باز زدی اون کانال ها ! :دی

اگه در مورد حرف هایی که زدم مطلبی هست توضیح
بده روشن بشم!
هر چند باور کن با خود وزیرش هم آدم حرف میزنه
نا امید تر میشه.

من دلم واسه کشورم نمیسوزه. واسه مردم هم نمی سوزه.
مردم همینن. و کشور هم همین.
و ...
فقط همه ادعا داریم.
پز عالی
مغز خالی~
کامنت اینجانب رو هم حذف کنید که جزو دسته بندی قشنگتون قرار نگیرم...
عشق یعنی تا ابد فریاد او
عشق یعنی یک دل بی چشم ورو
هر چه داری در  دلت بهر نگار
بی تفاوت به همه دنیا بگو
......................................
دفتر عشق نویس دفتر عشق منه
هرچی که تو دلمه داره فریاد میزنه
دفتر عشق نویس دفتر خاطره هاس
پایتخت کشور واژه های بی صداس
دفتر عشق نویس وعده گاه تو و من
یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن
یا حق

سلام محمد

نه همین کانالام به قول وحید به گیرنده دست نزن
فرستنده...

مطلب زیاده اما گفتنش اینجا برا خیلیایی که میان میبینن
ولی از درک مطالب معذورند! دلیلی نداره

به خودت میگم
هرچند مطمئنم خیلیاشو می دونی

حتی قبل از اینکه من بفهمم
ابرو به متاز ... ( متاب؟!)
به هولدن :

شما اگه به خودتون شک دارین کامنت ندین که زحمت
من هم نشه.
ابرو به ما متاب درسته حمید جان :دی
متاز چیه ... مگه اسبه ؟‌ :دی

شعرش اینه :
(مقداری در پیته!)
ابرو به مت متاب که ما دل شکسته ایم
کاری نکرده ایم و کسی را نکشته ایم
خاکستریم و بر رخ آتش نشسته ایم
ما دلشکستگان همه یکجا نشسته ایم
راست میگی. از تاختن نمیاد ! :دی
"علت اینکه قیمت نفت اثر مهمی در اقتصاد ما نداره دقیقا همینه که
در حال حاضر تمام ۴ میلیون بشکه نفت ایران در روز به دست متخصصین
توانمند خارجی استحصال میشه و ایرانی ها جز زحمت لوله کشی
کار دیگری نمی کنند ، تازه آنهم در بعضی جاها."!؟؟
:دی ــــ چیه؟
چی چیه؟

قیمت نفت ده سال پیش مثلا ۱۵ دلار بود . اون موقع قیمت هر فاز پارس جنوبی برای بیع متقابل(!) یک میلیارد دلار بود.
الان میدونی قیمت شل و توتال چقدره؟
رقم قبل از اف آی دی توتال برای فاز ۱۳ نزدیکه ۱۵ میلیارد دلاره!

پارسال وزیر خارجه عربستان و وزیر یکی دیگه از این کشورهای
در پیت خلیج فارس می گفت که قیمت بهینه براشون نزدیکه
۶۰ دلاره.

حالا باز کیهان با تیتر درشت بزنه که : نفت شد ۱۱۲ دلار!!!

همه مون نفهمیم دیگه. درب و داغونیم. کاری نمیشه کرد
متاسفانه درست است."درب و داغونیم"
به خودم!!‌:

شاعر می فرماید :

عینهو رنگ چشم آبجی اقدس

حزب و گروه تو نشد مشخص!

:))))))))
"کاری نمیشه کرد "
شاید برای اثبات خودم میگم (هرچند هیچ نیازی نیست)‌ اما جوابتون خیلی خوب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی