دل آرام



بایگانی

«مَستانه...»

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

...
 به یادگار کسی ، دامن نسیم صبا
گرفته ایم و دریغا که
باد در چنگ است!

سعدی



همه ی این شعر دست رنج یه بارونه ساده اس و
یه آسمون طوسی و یه زمین  خیس!
صدایم را بعدا اضافه کردم هر چند
هرگز به همان سادگی نشد...

----------
* در هوایت بی قرارم روز و شب
سر زکویت برندارم روز و شب
.
.
تا که عشقت مطربی آغاز کرد
گاه چنگم گاه تارم روز و شب

مولوی

* ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک
حق نگه دار که من می روم الله معک

تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس
ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

در خلوص منت ار هست شکی تجربه کن
کس عیار زر خالص نشناسد چو محک!


* شاهد مرگ غم انگیز بهارم ، چه کنم
ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم

از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند
سخت دلبسته ی این ایل و تبارم. چه کنم!

سید حسن حسینی

۸۷/۰۱/۳۱

نظرات (۸)

دلم برای صدات تنگ شده بود. یادگاری خوبیه :-)
به یادگار کسی دامن نسیم صبا
گرفته ایم و دریغا "که" باد در چنگ است ..
خیلی خوب بود و با احساس. احسنت.
سلامِ من به شما سه تا داداش
من کمک میخوام
خیلی زیاد
خیلی زیاد
خیلی زیاد
کی کمکم میکنه،
من یهمعلقم
از زندگی کردن معلقم، راه میرم، مخندم و ....
من میخوام برگردم به کودکیام
من طاقت این همه کثافت بازیایی که کردمو ندارم
کمکم کنید
تورو خداااااااااااااا
کمکم کنید
komakam konid
khoda
ناخیش
زیبا بود.
هوالله.
معتقدم دست خط ِ آدم ها، با لحن ِ کلام و نوع ِ بیانشون هم خوانی داره و روی هم اثر دارند.
دارم این دو تا فایل رو می ذارم کنار هم ببینم این دفعه هم درست جواب می ده یا نه!
سلام دوست خوبم وباگ زیبا و پرباری داری.می بینم که به کسی لینک نشدی با این وجود دوست دارم که شما لینک کنم وخوشحال می شم که شما هم من رو با نام جزیره تنهایی های من لینک کنید.برام پیغام بگذارید تا بدونم با چه نامی لینکتون کنم.به امید دیدار
سلام خیلی خوب بود
اگه امکانش هست اسم خواننده با آهنکو برام تو نظرات بگین
خیلی قشنکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی