دل آرام



بایگانی

اشهدک یا مولای...!

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

ما و چراغ چشم و ره انتظار دوست...



۱.
آدم بزرگی بود...اما دل بست به کوچک ترین احساسی که نداشت
پر زد و رفت. مثل پرستوها . کوچ کرد و کوچک شد. آنقدر که دیگر
بزرگین احساس ها را هم نداشت که دل بسته شود مثل کوچکی هایش.

۲. یعنی چه که باران می کوبد به پنجره و کسی هم پشت در منتظر نیست.
انگار درس قبلی را یادت رفته است باران !
فکر کردی هر وقت بیایی قدمت روی چشم است. نه !
چشمان ما خیس است اما تو نیستی دلیل...!

۳. صدایت قشنگ بود به قدری که دست دلهره هایم به سختی لرزید
گذشته هایم جان گرفتند و شروع به دویدن کردند
جامی که سال های سال قطره قطره سرخش کرده بودند افتاد و
برای خودم،دلم سوخت...دلم شکست!

۴. نه آتش ابراهیم و نه هیبت موسی ، من سکوت مریم را باور کردم.
که هیچ کس به بازی معجزه اش نگرفت...
شب هایم شبیه کلمه شد و نمازهایم نم نم چکید از سقف زخمی.
حرف های دلم یک آیه مثل تو نیاورند
و تنها
دل به نزول آینه ها بستند .
شاید که بیایی...!

۸۷/۰۲/۱۰

نظرات (۱۴)

کجایی محمد؟ خبری ازت نیست!
باورت کردم . اگر نه من کسی نبودم که هزار هزار برگ سرگردان دل صبورم رو زیر پای یادهای آشفته ات برنجانم .
اونقدر یادم رو در دلت بزرگ کردی که دیگه جایی برای خودم نیست! حیف !
من سکوت مریم رو  باور نمی کنم ولی عشقش رو حس می کنم .
سلام صادق جان.
من تازه برگشتم خونمون ؟ خونشون؟ اتاق تمساح ها ؟‌ :دی
شاعر می فرمایند :

تو مجنون ایرانی من شدی
که لب های لیلی جهانی شود!

پ.ن : این بیت هیچ ربطی به وقایع پاریسیه
ندارد :دی
چرا سوال منو جواب ندادید؟که چند سالتونه و رشتتون چیه؟
کامنت های منو پاک کردین ؟چرا ...دلیل
به شما هیچ ربطی نداره.

(به شما هیچ ربطی نداره) عجب جمله ای !!
تاثیرات غربه؟ چقدر خوش اخلاقین شما!
مگه من چی پرسیدم؟
inja,in chiza kheiliiiiiiiiiiii aaddiye,nabayad be del begiri,belakhare harkasi ye akhlaghi dare!

:D
این کامنت ها چرا باید باشن؟
سکوت مریم  ! ..
.
.
.
عجب جمله ای
تکانی خوردم !
اشهدک یا مولای ...
.....انتم الاول والاخر

که خودمان را عجیب گم کرده ایم علاوه بر شما...
سلام اصلا وبلاگتون جالب نبود حیف وقت من که برا خوندنش گذاشتم
:دی

واقعا عذرخواهیم. یادمون رفت دعوت نامه ندیم!
خیلی عزیزی..... عزیز علی ان اری الخلق و..... لا تری.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی