دل آرام



بایگانی

النصر الا من عندالله

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

«و هان ای فرزندان قرآن کریم
و نیروهای ارتش و سپاهی و بسیج
و ژاندارمری و شهربانی و کمیته‌ها و عشایر
و نیروهای مردمی داوطلب و ملت عزیز،
 هوشیار باشید که پیروزی‌ها هرچند عظیم و حیرت‌انگیز است
شما را از یاد خداوند که نصر و فتح در دست اوست غافل نکند
و غرور و فتح شما را به خود جلب نکند؛
که این آفتی بزرگ و دامی خطرناک است
که با وسوسه‌ی شیطان به سراغ آدم می‌آید و برای اولاد آدم تباهی می‌آورد.
و من با آنکه به همه‌ی شما اطمینان تعهد به اسلام دارم،
 لکن از تذکر، که برای مومنان نفع دارد، باید غفلت نکنم؛
چنان‌چه از نصیحت به حکومت‌های همجوار و منطقه دریغ ندارم.
و آنان می‌دانند امروز با فتح خرمشهر مظلوم،
دولت و ملت پیروزمند ما از موضع قدرت سخن می‌گوید.
 و من به پیروی از آنان به شما اطمینان می‌دهم
که اگر از اطاعت بی چون و چرای آمریکا و بستگان آن دست بردارید
و با ما به حکم اسلام و قرآن کریم رفتار کنید، از ما جز خیر و پشتیبانی نخواهید دید.
...
و من نصیحت برادرانه به شما می‌کنم
که کاری نکنید که قرآن کریم
برای برخورد با شما تکلیف نماید
 و ما به حکم خدا با شما رفتار کنیم »
۸۷/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی