دل آرام



بایگانی

Amour de la vie ~ désir d`atteindre

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

روزی که با تو بودم ، با تو بودم ..
در زیر چتر باران
گفتی : خوش است «بودن»
گفتم : کنار یاران...
کنار یاران...
کنار یاران...



۱. خوش به حال کسی که
برای «خودش» کسی باشه..!

۲.گوته در دیوان شرقی اش می گوید :
دل من پیوسته آرزوی پرواز دارد،
نه برای آنکه به سوی آسمان رود،
بلکه تا از دست خویش بگریزد!

- دل من ، درست آنجا که باید اهل نادیدن باشد-نه اهل ندیدن-
و خیال نکند -نه که بی خیال باشد- ،
وسواسی و دقیق و ماجراجو می شود.
من بیش از دلم هیچ کس را آزاردهنده ندیدم در زندگی ام.
هر جا می روم با من است و با این حال گاهی جای دیگری است.
در هر فکری با من است و حتی در آن دورها منتظرم ایستاده...
این روزها که گوشه نشینی اختیار کرده ام
هر چند گوشه گیر نبوده و نیستم هنوز.
و زیبایی های چشمم فقر آهن دارد ،
و نگاه هایی که دیگر
گره نمی خورند به آرزوهای کوتاهم .
دلم ...
.
.
.
باز رسیدم به دعاهای قدیمی...

۳. بهار آمد و شمشاد ها :
-جوان شدند؟
- پیر شدند؟
- اتاق تمساح ها؟؟

۸۷/۰۳/۰۵

نظرات (۴)

نوشته گوته خوبه.....
دیگه خسته شدم از همه ی آدمهای  احمقی که اطرافم هستند  چرا که من از اونا احمق ترم !!
این "تر".!خدایا...!!
...
خوش به حال کسی که برای خودش کسی نباشه !! هیچی نباشه
بروزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی