دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

وقتی آمدی گمان نمی کردم که لحظه ها به شمارش معکوس بیفتند
برای رفتنت و ..

از همین چند روز به آخر نمی دانی که چقدر دلم برایت تنگ شده
آی محبت بی دریغ
آی خنده های کودکی ..
آی دست های نرم همیشه...
آی...
شاید من دیگر آن محمد سابق نیستم...

حالا بذار آدم ها از کنارم رد شوند و اشک را منتظر ، در چشمانم ببینند
... چه فرقی می کند.
کسی نمی داند مرا ..تو را . چرا .. من حالا شاید بدانم
راز تداوم لبخندی که بیست و چند سال همراهم شده بود
و نمی فهمیدم.

راز دست هایی که دیگر رمق سابق را ندارد و
چشم هایی که چروک برداشته اند

...

آی...

۸۷/۰۳/۲۰

نظرات (۴)

لطفا این یکی رو با کامنتاتون خراب نکنین.
من از اینکه اینجا کامنت هاش بسته باشه
حس خوبی ندارم..

نه حال و نه حوصله و نه وقت حذف کامنتهای مزخرف
رو دارم.

فکر کنم یه خواهش منطقی باشه
که بخوام از اینایی که فکر می کنن وقتی با اسم های مختلف
نظرات چرت میدن و من نمی فهمم..
گاهی هم با خودشون دعوا می کنن.

بیمارهای روانی!
۲۰ خرداد ۸۷ ، ۰۸:۰۵ چه فرقی می کنه
با سلام و احترام فراوان
http://ir-tv.persiangig.com/audio/Nasim%20-%20bijan.mp3
موزیک بی کلام زیباییست. تقدیم به شما

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد
چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد
آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت
آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد
برقی از منزل لیلی بدرخشید سحر
وه که با خرمن مجنون دل افگار چه کرد
ساقیا جام می ام ده که نگارنده ی غیب
نیست معلوم که در پرده ی اسرار چه کرد
آن که پر نقش زد این دایره ی مینایی
کس ندانست که در گردش پرگار چه کرد
فکر عشق آتش غم در دل حافظ زد و سوخت
یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد
محمد جان ایشالا که جاشون پیشت خالی نباشه خیلی
همیشه شاد ببینمت !

قربانت