دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ
گذشتم و گذشته را بهانه کردم...

۱.یکدفعه مثل یه جرقه یه ملودی از آن دورهای زندگی
می آید و مثل یه خاطره می نشیند در دفتر روزهایت..
وای که چقدر دل انگیز است یاد آوردن بعضی روزها.
شب ها ..
آنقدر با ماه خاطره دارم که نمی دانم کدام را
به یاد بیاورم...

۲. به قول شریعتی :

آدم های بزرگ - کسانی که خود بسیارند-
نیازی به هم وطن ندارند.
کسانی که خود آزادند از زندان به ستوه نمی آیند
...
آدم های حقیرند که به ازدحام محتاج اند.

۳. این صاحب خانه ی من واقعا انسان هنرمندی است
آدمی که بتواند تمام طالع بینی های چینی و هندی و مغولی و
کف بینی های شرقی و غربی و فال های قهوه را به هم یه جوری
وصل کند که مصداق پیدا کند و به لطایف الحیل کارش رو راه بندازد
آدم مستعدی است!
گاهی آدم را یاد منشی پوآرو می اندازد. (‌اخیرا به مثال های کارتونی
و فیلمی توجه ویژه ای پیدا کردم!)

هیچ وقت یادم نمی رود که وقتی داشتم از روح براش می گفتم
چه جوری نگاهم می کرد و فرداش اومد گفت که من هر چی تحقیق
کردم هیچ جنایتی رو پیدا نکردم که توسط روح ها انجام شده باشه!
۸۷/۰۴/۰۴

نظرات (۶)

جز تو کس ندارم
رها مکن مرا خدایا...

نه انتظار و آرزو
نه عشق و آشنایی

وجود من گرفته خو
به محنت تنهایی
...


بی شکیب و تنها
در میان صحرا

گذشتم و گذشته را بهانه کردم
سرشک غم ز دیدگان روانه کردم...
!
پس صحبت سر چی بود تا حالا ؟
سلام
وبلاگ جالب دارین
قالبتونم قشنگه
فکر کنم وبلاگ شما جز اون لیست وبلاگایی شد که هروز  بخوام سر بزنم!
وبلاگتونو یه مروری کردم!
در ضمن قوه مغناطیس خیلی قوی دارین!
شما احیانا آبان ماهی نیستین؟!
خوشحال میشم به بلاگم سر بزنید!
امیدوارم نامه شریعتی به پسرش روخونده باشی مخصوصا اونجائی که بهش توصیه میکنه بره تو بطن اجتماع  و با مردم کاملا قاطی بشه. یا مثلا راهنمائیش به احسان در مورد خونه گرفتن. البته بعضی جاها هم حرف شما صحیحه و خیلی هم اینجوری گفته. مهم اینه که خیلی جاها باید بدونیکه کی بیای تو ازدحام و کی بیای تو خلوت خودت. اگه این وسط اشتباه کنی یه فاجعه شخصیتی برات رخ میده. مثل شماره 3 دو پست قبلیت.
من فوقش حادثه ام!
هنوز به مرتبه ی فاجعه نرسیدم...
همه به جمعیت نیاز دارند حتی دکترشریعتی.بقیه اش تعارف با خود هست شاید هم بی اعتنایی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی