دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

« در من چه وعده هاست
در من چه هجر هاست
در من چه دست ها به دعا مانده
روز و شب
این ها چه می شود؟
باور نمی کنم که عشق
نهان می شود به گور
بی آنکه سرکشد گل عصیانی اش به خاک
باور نمی کنم که دل
روزی نمی تپد..
نفرین بر این دروغ..

این ذره ذره گرمی خاموش وار ما
یک روز بی گمان

سر میزند ز جایی و خورشید می شود
..
تا دوست داری ام
تا دوست دارمت... »



۱. علامه موجود خارق العاده ای بوده است.
از آن ها که معادلات بیشتری را از زندگی فهمیده.
جایی می گوید :

انسان چون هست و نمی تواند که نباشد
معنی نیستی را نمی فهمد..
و نمی تواند که بفهمد..

۲. روزگار خیلی حسود است
این ریخت و پاش و همهمه و غوغا
و دل شکستگی و آزار را می بیند ،
باز هم چشم به
آن خرده دل خوشی های مانده دارد..

۳. به نظر من آدمی که دشمن نداشته باشد
هیچ دوستی هم نداشته.

۸۷/۰۵/۲۸

نظرات (۳)

عجب فراز عجیبی بود این آخری!
حساب دشمنای اونی که
اصلا نخواد دوست داشته باشه چی میشه!؟
شاعر می فرماید:
درخت دوستی برکن!
که از تنها بلا خیزد!

راستی محمد
راجع به این ماهواره جدیده که ایران فرستاد
نظری نداری!؟ :دی

سلام جواد جان :دی

نه من به نظرم به جای ماهواره هوا کردن
یه کار کنیم که پرجم پر افتخار کشورمون
زیر پرچم سرار گل گلی گابون قرار نگیره :دی

یادمه علی آبادی گفته بود :
در المپیک پکن نشون میدیم که قابلیت ورزش ایران چیه.
و در گذشته چه خیانت هایی شده ..

1- من اخیرا داره از خائنین خوشم میاد!

2- ما می توانیم که ...

3- همون بهتر که امید رو به فضا پرتاب کنیم.

ما می توانیم

10
9
8
7

...
:دی
امروز سر همین بحث
تو یه وبلاگ کامنت گذاشتم
که مدیریت محترم بعد چند دقیقه پاکش کرد!
برا اینکه اون اینجا تکرار نشه  دیگه اون کار رو نمی کنم!:دی

اما خلاصه حرف این بود که
کل پیشرفت ورزش مدال المپیک نیست!

مثل کل اقتصاد که قیمت گوجه فرنگی نیست! :دی
.

امید هم اگه به خدا باشه
دیگه هوا و فضا نداره !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی