دل آرام



بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۸۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ

« باز دریای دلم طوفانی است
آسمان کسلم بارانی است

باغم ار زیر و زبر شد نه عجب
تحفه ی فصل خزان ویرانی است

شرح تنهایی من می پرسی؟
شرح تنهایی من طولانی است...»



۱. عشق ، جایش تنگ است...

۲. بابا میگه :
برای اینکه یه ناحق رو حق جلوه بدهند
باید صد تا حق رو ناحق بکنن..

۳. سر مردم پای تخت درد ، گرم است.
حرف هایم ، درد هایم ، آرزوهایم
باد می خورند و خنک می شوند.
و عین خیال هیچ کسی نیست..

سر کوهی گر نیست
ته چاهی بدهید
تا برای دل خود بنوازم...


۴. «نسل چهارم» انقلاب . همین که
صدای زنانه یا ناله ی گربه از خود در نیاورد کافی است.

۸۷/۰۷/۱۰

نظرات (۶)

آغوش طوفان آرامش من
من بین تعبیرها و تدبیرها سرگردانم !
به راننده ی ماشین بگو بین خطوط رانندگی کنه ! :دی
دست بگشا و در آغوشم بگیر..شانه‌ام در معرض ویرانی است/
عید سعید فطر مبارک بادا....
چقدر پراید!
مطلبی قابل توجه مردم اسرائیل!

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7647991.stm

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی