دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۸۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ

ما را غم تو برد به سودا تو را که برد؟



۱. سعدی نه مرد بازی شطرنج عشق توست..

۲. زندگی ام خیلی جالب شده است!
یا پشت کاپیوترم یا پشت ترافیک!

چه معنی داره دو ساعت از زندگی هر روز آدم
توی ترافیک با صدای مهیب و ممتد بوق و هوار
و دود و سیگار تلف بشه!
من یه لایحه دارم که ممکنه خودم ببرم مجلس!
که علاوه بر نخبه ها
هر کسی یه شیرین کاری چیزی هم
بلد باشه بره خارج !!!
و خلاصه در فرار از کشور هم عدالت برقرار بشه!

۳. «بیمار خنده های تو ام . کمتر بخند!»

سازمان حفاظت محیط زیست

۴. مولوی می فرماید :
هیچ گندم دیده ای جو بر دهد؟
دیده ای اسبی که کره خر دهد؟

-ره اوردی بی مثال از همایش حافظ!

۵. با یکی از سالمندان صحبت می کردم می گفت
برای جلوگیری از آلزامیر
یک روش مفید حل جدول یا شطرنجه!

۶. این وزیر می شود . آن به زیر می شود!
خلاصه توی شطرنج
پیاده ها کلی با مشقت می توانند وزیر بشوند.
اما آخه یکی نیست بگه که فیل و اسب
- هر قدر هم که متعهد باشند-
وزیر نمی تونن بشن که!!

۷. امیدوارم یه روزی یکی بیاد که بجای اینکه
غصه ی مشکلات اقتصادی مردم رو بخوره
غصه ی اخلاق مزخرف و روابط اجتماعی مسخره ی
مردم ایران رو بخوره.
من نمی دونم این فرهنگ که ایرانی ها میگن دارن
کجاست و از کی به ارث رسیده؟

۱-کریم خان زند
۲- کلنل محمد تقی خان پسیان
۳- آریو برزن
۴- دختر دوم یزدگرد سوم

۸۷/۰۷/۲۱

نظرات (۴)

گزینه ی هیچ کدام
خیلی ایرانی ها ایرانی ها میکنی
اینجوری بگو ماها ...نه ایرانی ها!!!
بالاخره خودتم یه ایرانی هستی.
پس تو خودتو اول اصلاح کن ایرانی ها پیشکش!!!
اینقدرها هم که میفرمایید اوضاع بد نیست.ولی با لایحه بند دو بدجوری موافقم بالاخص فرار مغزها و نوع شیرین اش.....
محمد جان سلاااااام
کجایی قهرمان؟؟؟
من میگم دختر دوم یزدگرد سوم ! اگه گفتی چرا؟؟؟؟ :دی
سلام هومن جان

من خانه ی سالمندانم :دی

البته مشخص بود که تو از لشگر اسلام کسی رو انتخاب
نمی کنی ( با توجه به قضایای مشهور
SH and Oil Droplet
) :دی

اما فقط جهت اطلاع بگم که دخترهای یزدگرد سوم
توی کوه ناپدید شدن ها :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی